loading...
استیکر تلگرام | فال روزانه | آپدیت نود 32
admin بازدید : 364 پنجشنبه 02 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

Farming Simulator 16 جدیدترین نسخه بازی شبیه سازی مزرعه برای سیستم عامل اندروید می باشد. شما در این بازی مدیریت مزرعه خود را برعهده گرفته و می توانید با داشتن جزئیات فوق العاده و گرافیک بی نظیر روی مزرعه زیبای خود کار کنید. امکان راندن ابزارآلات کشاورزی و همچنین برداشت محصولات از ویژگی های این بازی می باشد. شما می توانید تراکتور خود را هدایت کرده و با داشتن بذرهای مختلف محصولات بیشتری را با دستان خود پرورش دهید. امکان فروش محصولات به بازارهای جهانی و همچنین قابلیت کشت محصولات زراعی از دیگر ویژگی های این بازی جذاب و مهیج می باشد. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را به طور مستقیم و به همرا دیتا از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Farming Simulator 16 1.1.0.4 Mod + Data

 

Farming Simulator 16 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی مهیج و زیبای شبیه سازی مزرعه Farming Simulator 16 1.1.0.4 برای اندروید

 

 

 

 

 

Farming Simulator 16 ss1 s%28Downloadha.com%29 دانلود بازی مهیج و زیبای شبیه سازی مزرعه Farming Simulator 16 1.1.0.4 برای اندروید Farming Simulator 16 ss2 s%28Downloadha.com%29 دانلود بازی مهیج و زیبای شبیه سازی مزرعه Farming Simulator 16 1.1.0.4 برای اندروید

لینک دانلود:

رمز فایل:

  • پسورد: www.downloadha.com

راهنمای دانلود:

توجه : این بازی روی سیستم عامل اندروید 4.0.3 و بالاتر نصب و اجرا می شود.

admin بازدید : 1948 چهارشنبه 25 فروردین 1395 نظرات (0)

ترفند بازگشت به گروه تلگرام | چگونه به گروه لفت داده شده برگردیم؟ترفند بازگشت به گروه خارج شده تلگرام,بازگشت به گروه لفت داده شده در تلگرام,چگونه به گروه لفت داده شده برگردیم,آموزش بازگشت به گروه لفت داده شده تلگرام,راهنمای بازگشت به گروه لفت داده شده تلگرام,برگشت به گروه لفت داده شده تلگرام,برگشتن دوباره به گروه حذف شده در تلگرام,روش بازگشت به گروه لفت داده شده از تلگرام,برگشت به گروه حذف شده تلگرام,اموزش برگشتن به گروه تلگرام,برگشت به گروه تلگرام,آموزش برگشت به گروه تلگرام,لفت تلگرام,لفت دادن در تلگرام,لفت دادن از گروه تلگرام,چگونه به گروه تلگرام برگردیم,چگونه به گروه لفت داده شده برگردیم؟, تلگرام بازگشت به گروه لفت داده شده ,تلگرام  ,  ترفندهای تلگرام,

ترفند بازگشت به گروه تلگرام ,

چگونه به گروه لفت داده شده برگردیم؟,

آموزش بازگشت به گروه لفت داده شده تلگرام ,

آموزش برگشتن به گروه تلگرام,

ترفند بازگشت به گروه تلگرام | چگونه به گروه لفت داده شده برگردیم؟

در نرم افزار تلگرام دوستان و آشنایان شما را به گروه های مختلف دعوت می کنند و صفحه تلگرام شما پر از گروه می شود در این زمان شما از گروه خارج یا به اصطلاح  Left می دهید.

اگر به تلگرام وب سر زده باشید، آثاری از گروه هایی که لفت داده اید را مشاهده می کنید البته این قابلیت فقط در نسخه تلگرام وب ثبت می شود.

در این قانون افرادی که در گوره عضو هستند نمی توانند شما را اد یا دوباره برگردانند، و فقط با در دست داشتن لینک گروه می توانید دوباره به گروه بازگردید.

اگر لینک گروه را نداشته باشید چگونه به گروه باز گردید؟

خوشبختانه نرم افزار تلگرام برای کاربرانش یک راه بازگشت به گروه گذاشته است تا کسانی که پشیمان می شوند و یا دوباره می خواهند عضو همان گروه شوند از این ترفند استفاده می کنند. 

برای بازگشت به گروه های خارج شده مراحل زیر را دنبال کنید.

1- به آدرس http://web.telegram.org مراجعه کنید و حساب کاربری تلگرامتان را وارد کنید.

2- نام گروهی که از آن لفت داده اید را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید.

3- روی اسم گروه کلیک کنید و گزینه ی Return to group.منبع:خبرنگاران جوان

admin بازدید : 599 چهارشنبه 25 فروردین 1395 نظرات (0)

همه چیز در مورد کلش رویال بازی جدید سازنده کلش اف کلنز Clash Royale + تریلر معرفی + تصاویر

آپدیت ۱۲ فرروردین

تذکر : آپدیتی با شماره نسخه ۱.۲.۶ در برخی سایت ها منتشر شده است.لازم به ذکر است آخرین نسخه رسمی بازی ۱.۲.۳ می باشد و با تست بازی متوجه شدیم نسخه ۱.۲.۶ از سرورهای فرعی استفاده می کند و زبان آن چینی است.

ما هم آخرین نسخه رسمی یعنی ۱.۲.۳ را برای دانلود قرار داده ایم.

به تازگی تیم سوپر سل سازنده بازی های فوق محبوب کلش آف کلنز ، هی دی و بوم بیچ چهارمین بازی کمپانی خود را رونمایی کرد.

خبر انتشار اولین نسخه از این بازی  چندی  پیش به طور رسمی در انجمن سوپرسل اعلام شد که به همراه این خبر یک ویدئو از نمای بازی نیز منتشر شد.

ClashRoyale-1

 

 

شاید پس از افت چشمگیری که بازی کلش آو کلنز بعد از آپدیت بزرگ در مارکت گوگل پلی و البته تمام نقاط دنیا داشت، سوپر سل را مجبور کرد که بسیار زودتر از حد پیش بینی ها از بازی جدید خود رونمایی کند تا بلکه دید نسبتا منفی که نسبت به بازی کلش و البته اهداف این غول بزرگ بازی سازی در بین کاربران ایجاد شده بود از ذهن گیمر های دنیا کمرنگ شود.

در این بازی شما باید با تخریب برج های پادشاهی حریف تاج پادشاهی را به کسب کنید و با بدست آوردن  chests دستاوردهای جدید با باز کنید.همچنین می توانید در این بازی همانند کلش آو کلنز قبیله ای برای خود تشکیل دهید بازی کلش رویال یک بازی مالتی پلیر کارتی (به اصطلاح Card Collection) است که در آن می توانید به صورت رو در رو با حریفانتان به طور ریل تایم (همزمان و دوئل) مبارزه کنید. در این بازی هم هدف ارسال نیروها به سمت سپاه دشمن برای تخریب برج ها و سرنگون کردن پادشاه آنهاست.

 

ویژگی های بازی کلش رویال Clash Roya :
  • استفاده از برخی شخصیت های نام آشنای کلش آو کلنز
  • امکان تخریب برج های پادشاهی و بدست آورن تاج پادشاهی 
  • قابلیت مشاهده تاکتیک ها و روش های موثر برای جنگ در کانال رویال
  • بدست آوردن chests برای باز کردن پاداش های جدید
  • امکان تشکیل قبیله (Clan) و اشتراک گذاری کارت ها و دفنس با هم قبیله ای ها
  • به چالش کشیدن هم قبیله ای های (Clanmates) با قابلیت دوئل دو نفره
  • ساخت نیروی های خود برای نبرد با مخالفان و سایر پادشاهان

 تغییرات نسخه جدید (ورژن ۱.۲.۳) :

افزوده شدن ۶ کارت جدید زیر :

– افزوده شدن کارت جدید Royal Giant (غول رویال) در بخش Common
– افزوده شدن کارت جدید Three Musketeer (ماسکیتر سه گانه) در بخش rare
– افزوده شدن کارت های جدید Dark Prince و Poison در بخش Epic
– افزوده شدن ۲ کارت جدید Legendary در بخش Rarity

.

افزوده شدن میدان، صندوق و غیره :
– افزوده شدن آرنای Builder’s Workshop : که در کاپ ۱۷۰۰ آنلاک و گشوده می شود
– اضافه شدن دو صندوق جدید Giant Chest و Super Magical Chest
– افزوده شدن Deck Slots (شکاف هایی در عرشه)

.

افزوده شدن موارد جدید دیگر :

– مقیاس کاپ های کمپ تمرین به ۳۵۰۰ افزایش یافت
– افزوده شدن ۱۴ زبان جدید نظیر فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، عربی، ژاپنی، کره ای و…
– لمس ۳ بعدی برای مشاهده اطلاعات کارت ها (مخصوص ios)

.

متعادل سازی ها و سایر تغییرات :
– متعادل سازی برخی کارت ها و تغییر در شاخه بندی برخی از آن ها

– کنترلر پاسخگویی : با زدن ضربه بر روی صفحه، کنترل های پاسخ (replay controls) بر روی صفحه ظاهر و با لمس مجدد پنهان می شود
– متعادل سازی Area Damage : نیروها و ساختمان های درگیر جنگ، در هنگام اتک و حمله متوقف نخواهند شد حتی اگر هدف آن ها از بین رفته باشد
– رفع سایر باگ ها و مشکلات

 

.

آپدیت ۱۲ فرروردین

تذکر : آپدیتی با شماره نسخه ۱.۲.۶ در برخی سایت ها منتشر شده است.لازم به ذکر است آخرین نسخه رسمی بازی ۱.۲.۳ می باشد و با تست بازی متوجه شدیم نسخه ۱.۲.۶ از سرورهای فرعی استفاده می کند و زبان آن چینی است.

ما هم آخرین نسخه رسمی یعنی ۱.۲.۳ را برای دانلود قرار داده ایم.

.

 

 

اطلاعات و لینک های دانلود فایل


 

  • حجم: 87 مگابایت
  • نیازمند نسخه اندروید: 4.0.3 و بالاتر
  • رمز (در صورت نیاز): www.android30t.com
  • منبع: اندروید سیتی
admin بازدید : 684 چهارشنبه 25 فروردین 1395 نظرات (0)

آپدیت جدید ۶ فروردین – اختیاری

Clash of Clans (جنگ قبایل) نام یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید است که در مدت زمان کمی توانست محبوبیت بسیار زیادی را در بین گیمرهای اندرویدی بدست آورد و هم اکنون دارنده امتیاز خارق العاده ۴.۸ از ۵ در گوگل پلی است.در این بازی زیبای اندرویدی شما باید با استفاده از ابزاری که در اختیارتان قرار می گیرد دهکده خود را بسازید و آن را وسعت ببخشید.باید با استراتژی خود بر حملاتی که از دیگر قبایل علیه شما صورت می گیرد غلبه کنید و امپراطوری خود را از دست ندهید.

clash-of-clans-update

 

.

در بازی کلش آو کلنز وظیفه شماست که نیروهای خود را آموزش دهید و آن ها را برای جنگ آماده کنید و همچنین ساختمان ها و قلعه های دهکده را اصولی و مستحکم بسازید تا در هنگان حمله دشمن آمادگی کامل را داشته باشید.با نصب این بازی به زودی خواهید فهمید لغب اعتیادآورترین بازی استراتژیک اندرویدی کاملا مناسب این بازی است! شما با استراتژی و فکر جنگی خود باید توانایی خود را نشان دهید و با دیگر رقبای این بازی در دنیا به صورت آنلاین به رقابت بپردازید و هیجانی وصف نشدنی را با گوشی و تبلت اندرویدی خود تجربه کنید.

::> نسخه مود شده به دلیل انتشار نسخه جدید موقتا از دسترس خارج شد…

 

تغییرات نسخه جدید (ورژن ۸.۲۱۲.۹) :

– نیروهای جدید کلش به درون دارک باراکس (Dark Barracks) منتقل شدند
– سطح (لول) جدید برای نیروهای Hog Rider, Valkyrie, Goblin, Inferno Tower و Mortar

– نیروی جدید Bowler سنگ ها را در بیس حریف می اندازد

تغییرات نسخه جدید (ورژن ۸.۲۱۲.۳) :

همه تغییرات این نسخه (اینجا راکلیک کنید)

=============================

 

 

 

اطلاعات و لینک های دانلود فایل

 
 
  • حجم: 58.82 مگابایت
  • نیازمند نسخه اندروید: 4.0.3 و بالاتر
  • دسته بندی: استراتژیک , بازی اندروید , بازی اچ دی (HD) , هیجان انگیز
  • رمز (در صورت نیاز): www.android30t.com
  • منبع: اندروید سیتی
admin بازدید : 3051 چهارشنبه 25 فروردین 1395 نظرات (5)

+ تغییرات ورژن جدید (استخراج و ترجمه توسط تیم اندروید سیتی)

بعد از ارائه چندین مسنجر پرطرفدار اندرویدی با ویژگی های خاص که می توانید لیست کاملی از آن ها را در این صفحه ببینید، امروز قصد معرفی یکی از سریعترین و امن ترین مسنجرها برای دیوایس های اندرویدی را داریم.با استفاده از Telegram قادر خواهید بود در محیطی بسیار کاربرپسند به ارسال عکس و فیلم و سایر اسناد با سرعت بالا پرداخته و فایل های خود را با دوستانتان در هرجای دنیا به اشتراک بگذارید و به چت و گفتگو با آن ها بپردازید.

شرح امکانات : تلگرام اندروید یکی از بهترین برنامه ها برای جایگزینی با مسنجر محبوب واتس اپ می باشد و از نکات قابل توجه این برنامه نسبت به سایرین آن است که با آن خواهید توانست که ویدئوها و فایلهای تصویری تا سقف ۱ گیگابایت را ارسال نمایید.از ویژگی های دیگر این مسنجر اندرویدی امنیت بالای آن است.با تلگرام در فضایی کاملا مطمئن به ارسال متن و اسناد خود پرداخته و گفتگوهای رمزگذاری شده برای ارسال متون برای شخص خاص را برای بهره گیریی از حداکثر امنیت استفاده نمایید. لازم به ذکر است این برنامه امن ترین مسنجر اندرویدی است به طوریکه سازندگان آن برای نشان دادن امنیت آن پاداش بزرگی را برای شخص هک کننده رمز پیام ها در نظر گرفتند اما کسی موفق به شکستن رمز گفتگوها نشد!!

Telegram_pic

 

 

با اپلیکیشن Telegram قادر خواهید بود روم های چت با تعداد افراد ۲۰۰ نفر بسازید و به صورت گروهی به چت کردن بپردازید.این برنامه اندرویدی به صورت رایگان در مارکت اندروید منتشر شده و دارای امتیاز ۴.۳ از ۵ در سایت رسمی گوگل است و اگر شما هم به دنبال یک مسنجر رایگان با امکانات بالا می گردید، تلگرام را از دست ندهید.

ویژگی های مسنجر Telegram اندروید :

– امکان برقراری ارتباط با دوستان با سرعت بسیار بالا (به دلیل اتصال به نزدیکترین سرور)

– امکان ارسال عکس و کلیپ و فایل تا سقف ۱۰۰۰ مگابایت

– ایجاد اتاق های چت گروهی با تعداد افراد ۲۰۰ نفر

– بهره مندی از فضای ابری نامحدود و دسترسی دائمی به اطلاعات

– رمزنگاری حرفه ای و قدرتمند برای افزایش حریم خصوصی پیامها

– امکان ارسال (forward) پیام ها و رسانه ها بلافاصله پس از دریافت

– استفاده بسیار کم از پهنای باند اینترنت و اتصال حتی با اینترنت ضعیف

– دارا بودن انواع شکلک های گوناگون و متنوع برای استفاده در محیط چت

– کاملا رایگان و بدون تبلیغات با در اختیار گذاشتن تمامی امکانات و قابلیت ها

=======================================

 

تغییرات نسخه جدید (ورژن ۳.۸.۰) :

 

* طراحی دوباره و تغییرات اساسی در صفحه چت، بهینه سازی رنگ ها

* نوار های پردازشی جدید

* نمایی جدید از بخش ضمیمه ها

* ضربه زدن بر روی هر استیکر برای مشاهده پک کامل آن استیکر

* ارائه پیش نمایش (Preview) هر  استیکر با امکان ارسال آن از منوی پیش نمایش

* بروزرسانی بزرگ ربات ها : آپدیت شدن Bot API نسخه ۲ که این آپدیت کامل تر هم خواهد شد + افزوده شدن ربات های فوق العاده @music, @sticker, @youtube, @foursquare

 

 

=======================

لینک های دانلود مستقیم و اطلاعات فایل :

.

دانلود فایل نصبی تلگرام با لینک مستقیم

.

دانلود تلگرام نسخه مخصوص کامپیوتر
  • حجم: ۱۵.۷۶ مگابایت
  • نیازمند نسخه اندروید: ۲.۲ و بالاتر

=======================

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 167
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 144
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,487
  • بازدید ماه : 4,018
  • بازدید سال : 27,404
  • بازدید کلی : 342,372