loading...
استیکر تلگرام | فال روزانه | آپدیت نود 32
admin بازدید : 679 یکشنبه 22 فروردین 1395 نظرات (0)
عملکرد مغز و دستگاه عصبی خیلی بیشتر از آنچه فکرش را می‌کنید با خون و ویژگی‌های آن مرتبط است؛ حتی نوع گروه خونی هم می‌تواند در سبک زندگی شما تاثیر بگذارد. واقعیت این است که هیچ‌کدام از ما نمی‌توانیم گروه خونی‌مان را انتخاب کنیم.
 

مجله زندگی ایده آل - اشکان خسروپور:  عملکرد مغز و دستگاه عصبی خیلی بیشتر از آنچه فکرش را می‌کنید با خون و ویژگی‌های آن مرتبط است؛ حتی نوع گروه خونی هم می‌تواند در سبک زندگی شما تاثیر بگذارد. واقعیت این است که هیچ‌کدام از ما نمی‌توانیم گروه خونی‌مان را انتخاب کنیم و به خاطر نوع آنتی‌ژنی که روی گلبول‌های قرمز خون‌مان قرار گرفته، بدون اینکه بدانیم در معرض بعضی آسیب‌های احتمالی هستیم. اما در این میان، بخش مهمی از کار دست خودمان است. ما با انتخاب سبک زندگی‌مان می‌توانیم تاثیر بد گروه‌های خونی را افزایش  دهیم و با دیدن نیمه‌پر لیوان، آب بیشتری درون آن بریزیم.

در این مطلب، ابتدا سراغ ویژگی‌های مختلف افراد دارای گروه‌های خونی مختلف رفته‌ایم و در بخشی دیگر، راه‌حل‌هایی را برای غلبه بر مشکلات هر گروه خونی بیان کرده‌ایم. توصیه‌های ما را جدی بگیرید چون داده‌های‌مان را از سایت رسمی دکتر «پیتر دادامو»، پزشک درمان‌های طبیعی ترجمه کرده‌ایم.

روانشناسی گروه‌های خونی


گروه A زود عصبانی می‌شوند

افراد دارای گروه خونی A  هورمون کورتیزول بیشتری در بدن‌شان ترشح می‌شود. این هورمون باعث ایجاد استرس می‌شود. به همین دلیل به چنین افرادی توصیه شده تا ورزش‌هایی مثل یوگا را برای کاهش تشویش‌شان‌ انجام دهند. کسانی که گروه خونی‌شان A باشد، احتمالا زودتر عصبی می‌شوند و دیرتر از دیگران اعصاب‌شان آرام می‌شود.


گروه B مراقب قلب‌شان باشند

بنابر تحقیقاتی که در سال 2012 در دانشگاه هاروارد انجام شد، افراد با گروه خونی غیر O بیشتر از دیگران در معرض مشکلات قلبی و عروقی قرار می‌گیرند و از بین این گروه‌ها نیز آنهایی که گروه خونی‌شان AB باشد، بیشتر از دیگران در معرض خطر هستند. شانس ابتلای این گروه نسبت به دیگران 23 درصد بیشتر است. دکتر «لوکی»  استاد دپارتمان تغذیه‌ این دانشگاه می‌گوید: «با وجود اینکه مردم نمی‌توانند گروه خونی‌شان را تعیین کرده یا آن را تغییر دهند، این تحقیقات به فیزیولوژیست‌ها کمک می‌کند تا ویژگی‌هایی که باعث افزایش ابتلا به بیماری‌های مختلف می‌شود را پیدا کنیم.»


AB گروه فراموشکاران

نتیجه ‌تحقیقاتی که اخیرا انجام شده نشان می‌دهد، کسانی که گروه خونی‌شان AB باشد، 82 درصد بیشتر از دیگران در معرض مشکلات مربوط به یادآوری خاطرات یا اتفاقات هستند. این افراد از نظر زبانی و تمرکز هم نسبت به گروه‌های خونی دیگر ضعیف‌تر عمل می‌کنند. 


یکی از دلایل اصلی این ویژگی به خاطر پوشش‌های پروتئینی به نام فاکتور انعقادی شماره هشت روی گلبول‌های قرمز آنهاست که احتمالا باعث کاهش جریان خون در مغز می‌شود.

روانشناسی گروه‌های خونی


دکتر «ماری کاشمن»، سرپرست یک گروه تحقیقاتی در زمینه‌ گروه‌های خونی می‌گوید: «از آنجایی که فاکتور انعقادی شماره هشت به طور مستقیم با نوع گروه خونی افراد مرتبط است، احتمالا ارتباطی بین گروه خونی و اختلال‌های خاص خونی وجود دارد.»

گروه O نگران سرطان نباشند!

گروهی از محققان دانشگاه «یل» که درباره‌ عفونت‌های باکتریایی مطالعه می‌کنند، می‌گویند: «احتمال بالایی وجود دارد که افراد دارای گروه خونی O  نسبت به دیگران کمتر در خطر ابتلا به سرطان معده قرار داشته باشند. این نتیجه براساس تحقیقاتی گرفته شده که روی نوع خاصی از باکتری‌ها انجام شده است.


باکتری هلیکوباکتر پیلوری که در روده‌ انسان زندگی می‌کند، نقش مهمی در ابتلا به سرطان معده دارد؛ بنابراین تحقیقات، کسانی که گروه خونی‌شان به جز O  باشد، خون‌شان ویژگی‌هایی دارد که به رشد این باکتری‌ها کمک می‌کند. دارندگان گروه خونی O چنین ویژگی را ندارند و خیال‌شان بابت سرطان معده باید راحت‌تر باشد.

چطور با مشکلات گروه خونی‌مان کنار بیاییم؟

دکتر «پیتر دادامو» پزشک درمان‌های طبیعی در وب‌سایتش به افراد در هر گروه خونی توصیه‌هایی کرده است. سفارش‌های او به‌راحتی نوشتن برنامه‌ کار روزانه یا ارتباط داشتن با دوستان است؛ کارهای ساده‌ای که خیلی راحت می‌توان آنها را انجام داد

گروه O

-  برای خودتان هدف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت تعیین کنید تا فشار کاری‌تان کمتر شود.

-  سعی کنید هر کاری را آرام‌آرام انجام دهید و با یک دست چند هندوانه برندارید.

-  همه‌جور مواد خوراکی بخورید؛ حتی شده به صورت اسنک و میان‌وعده.

-  غذای‌تان را آرام‌آرام بخورید. بعد از اینکه غذا را داخل دهان‌تان قرار دادید چنگال را کنار بشقاب‌تان بگذارید و خوراک را سر فرصت بجوید.

روانشناسی گروه‌های خونی


-  تصمیم‌های خیلی بزرگی را که با پول‌های هنگفت مرتبط هستند و استرس‌تان را بیشتر می‌کنند، نگیرید.

-  وقتی عصبی هستید، یک حرکت فیزیکی انجام دهید؛ مثلا ورزش کنید.

-  دست‌کم چهار بار در هفته، روزی 13 تا 45 دقیقه ورزش هوازی انجام دهید.

-  مصرف شکر را کمتر کنید، تنباکو و سیگار را هم دور بریزید.

گروه A

-  مثل آدم‌های خلاق زندگی کنید.

-  برای انجام کارهای روزانه برنامه داشته باشید.

-  دیرتر از ساعت 11 شب به تختخواب نروید و روزانه بیشتر از هشت ساعت بخوابید. زیاد در بیدار شدن معطل نکنید و زود از تختخواب بیرون بروید.

-  در طول ساعت‌های کاری، دو بار و هر بار به مدت 12 دقیقه ورزش‌های کششی انجام داده یا کمی قدم بزنید. تنفس عمیق را هم فراموش نکنید.

-  اول روزتان را با یک خوراک پر از پروتئین آغاز کنید اما شب‌ها خوراک پروتئینی کمتری بخورید.

-  وقتی عصبی هستید، چیزی نخورید.

-  خوراک‌های کم‌حجم اما مقوی بخورید.

-  سه بار در هفته و هر بار به مدت 30 تا 40 دقیقه در ورزش‌های آرامش‌بخش مثل یوگا شرکت کنید.

-  برنامه‌های منظمی برای چکاب قلب و سرطان داشته باشید.

-  همیشه خوراک‌تان را خیلی خوب بجوید. این کار به هضم بهتر خوراک کمک می‌کند.

گروه B

-  چیزی که می‌خواهید به دست بیاورید را تجسم کنید. شما قدرت تخیل خوبی دارید و با این توانایی به چیزهایی که دنبالش هستید، می‌رسید.

-  روزانه حداقل 20 دقیقه در برنامه‌های خلاقانه که تمرکز شما را می‌طلبد، شرکت کنید.

-  شب‌ها زودتر از ساعت 11 به تختخواب بروید و روزی هشت ساعت بخوابید. خواب به بهبود گردش خون شما کمک می‌کند.

-  در طول استراحت‌های روزانه‌تان از مدیتیشن برای آرام شدن استفاده کنید.

روانشناسی گروه‌های خونی


-  کسانی که این گروه خونی را دارند، ذاتا آدم‌های اجتماعی هستند. در برنامه‌های اجتماعی مختلف شرکت کنید و از آنها لذت ببرید.

-  دارندگان این گروه خونی، شانس بیشتری برای ابتلا به زوال عقل دارند. بیشتر از قبل ورزش‌های ذهنی مثل حل کردن جدول را انجام دهید. می‌توانید آموختن یک زبان تازه را هم امتحان کنید.

گروه AB

-  ارتباطات اجتماعی‌تان را گسترش دهید اما از محیط‌های خیلی رقابتی کنار بکشید.

-  یک برنامه‌ جمع و جور از هدف‌های بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت‌تان فراهم کنید تا سرتان بی‌خودی شلوغ نشود.

-  برنامه‌های‌تان را طوری بچینید که مجبور نباشید در یک زمان چند هندوانه بردارید.

-  دو بار در هفته و هر بار حدود 45 تا 60 دقیقه را به ورزش‌های کششی، مدیتیشن و یوگا اختصاص دهید.

-  در فعالیت گروهی که اطراف‌تان می‌بینید شرکت کنید و ارتباط‌تان با دیگران را از دست ندهید. شما ذاتا آدمی اجتماعی هستید.

-  کاری را که به تنهایی انجام داده و از آن لذت می‌برید انتخاب کنید. شما از انجام کارها یا ورزش‌های انفرادی لذت می‌برید.

-  در میان کارهای روزانه‌تان فعالیت فیزیکی بیشتری داشته باشید. این کار به شما انرژی بیشتری می‌بخشد.

A و B گروه آرام‌ترین‌ها

به طور کلی ساختار آنتی‌ژن افراد نشان می‌دهد که چه مقدار هورمون در بدن آنها ترشح می‌شود. افرادی با گروه خونی A و B معمولا آدم‌های آرام‌تری هستند؛ اگر هم گاهی عصبی می شوند، زیاد به خودشان سخت نمی‌گیرند و راحت‌تر از دیگران آرام می‌شوند. دارندگان این گروه خونی با ورزش‌های آرام‌بخشی مثل یوگا میانه‌ بهتری دارند. اهالی گروه AB هم شرایط بهتری دارند. وضع ایمنی بدن افراد در گروه‌های خونی A و B وضع بهتری دارد که با ورزش هم شرایط بهتری پیدا می‌کند.



تست روانشناسی گروه خونی - بیتوته

www.beytoote.com/psychology/test/blood2-health.html
گروه خونی و وضعیت سلامتی وضعیت سلامتی ,گروه خونی O ,گروه خونی A,گروه خونی B,گروه خونی AB,ویژگی های جسمی,شایع ترین گروه خونی,دستگاه گوارش.

شخصیت شناسی بر اساس گروه خونی شما! - که

www.irannaz.com/news_detail_21373.html
این مورد حتی در باب روانشناسی هم صادق است و مثلاانسان همیشه به دنبال راه های ساده ای ... افرادی که به نظریه شباهت اخلاقی افراد با گروه های خونی یکسان اعتقاد دارند، می ...

روانشناسی گروه خونی - حوادث ،روزنامه

www.akairan.com/khanevadeh/success2/20121118161332.html
روانشناسی گروه خونی,روانشناسی گروه خونی o,روانشناسی گروه خونی a,روانشناسی گروه خونی افراد,روانشناسی گروه خونی o+,روانشناسی گروه خونی b+,روانشناسی گروه ...

روانشناسی و شخصیت بر اساس گروه خون

www.oabab.net/fa/روانشناسی-شخصیت-گروه-خون-گروه-خونی
روانشناسی-شخصیت-گروه خون-گروه خونی-گروه خون o-گروه خونی a-گروه خونی b-گروه خونی ab-گروه خونی o-گروه خون a-گروه خون b-گروه خون ab.

رابطه جالب کار و گروه خونی - عصر ایران

www.asriran.com › عصرايران دو › پیامک
افراد با گروه خونی AB آنها نمی‌توانند کاری را انجام دهند که در آن لازم باشد خودشان تصمیم اصلی را بگیرند چون تردید ... افراد با داشتن گروه‌های خونی مشابه ویژگی‌های شخصیتی خاصی هم از خود بروز می‌دهند. .... برچسب ها: کار ، گروه خونی ، روانشناسی.

گروه خونی معرف شخصیت شماست - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=12816
۲ شهریور ۱۳۸۴ ه‍.ش. - شاید باور نکنید که شخصیت افراد به گروه خونی آنها بستگی داشته باشد اصولاً افراد هر گروه خونی دارای خوی، عادت، رفتار و کردار و شخصیت خاص خود ...

روانشناسی گروه‌های خونی - Bartarinha.IR | برترین ها

www.bartarinha.ir › سلامت › سلامت عمومی
عملکرد مغز و دستگاه عصبی خیلی بیشتر از آنچه فکرش را می‌کنید با خون و ویژگی‌های آن مرتبط است؛ حتی نوع گروه خونی هم می‌تواند در سبک زندگی شما تاثیر بگذارد.

روانشناسی رابطه گروه خونی و شخصیت افراد A B O AB

www.iranve.com › روانشناسی › تست
۱۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بر اساس مطالعات و بررسی های انجام شده بر روی گروه خونی و شخصیت افراد مختلف دانشمندان به یک جمع بندی کلی رسیده اند که می توان تا حدودی به ...

فال ، طالع بيني و تحليل شخصيت بر اساس گروه خوني

www.mahshar.com/Omen/khoni.htm
بخشی از شخصیت شما در رگهایتان جاریست آیا گروهای خونی می توانند باعث ایجاد یک خصوصیت یا عادت شخصی شوند؟شاید بله...شاید هم نه...برای نزدیک شدن به پاسخ ...

[PDF]نقش گروه خوني در شخصیت انسان

eprints.ajaums.ac.ir/.../journal%20of%20paramedicine%20faculty%20No...
توسط خدایی - ‏2008
گروه خوني انسان در سال 1901 توسط دانشمند آمريكايي كارل. لنديستنر )1868-1943( كشف شد. اهميت روانشناسي گروه هاي. خوني بعد از كشف گروه خوني به دنبال طرز تفكر ...

تحليل شخصيت بر اساس گروه خوني : روانشناسي و روان پزشكي

www.centralclubs.com/topic-t40892.html
بخشی از شخصیت شما در رگهایتان جاریست آیا گروهای خونی می توانند باعث ایجاد یک خصوصیت یا عادت شخصی شوند؟شاید بله...شاید هم نه...برای نزدیک شدن به پاسخ ...

روانشناسی بر اساس گروه خونی - پرشین وی

www.persianv.com/ravan/185840.php
۵ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - روانشناسی بر اساس گروه خونی افرادی که گروه خونی آنها AB است: بی نهایت حساس زود رنج و عصبیند و همیشه تحت تاثیرند بی ثبات به نظر میرسند ...

مذهبی-عمومی - تست روانشناسی گروه خونی ورژیم غذایی براساس ...

www.naghshband1391.blogfa.com/post/23
مذهبی-عمومی - تست روانشناسی گروه خونی ورژیم غذایی براساس گروه های خونی - دراین وبلاگ سعی می شودمطالب مذهبی باسند وبدون جبهه گیری وغرض ورزی بیان شود.

گروه خونی و شخصیتها - آفتاب

www.aftabir.com › مقالات › علوم انسانی › روانشناسی
۸ آبان ۱۳۸۶ ه‍.ش. - افرادی که این گروه خونی را دارند از نظر ویژگی های روانشناسی و شخصیتی افرادی اجتماعی و سالم بوده ، تمایل به خوردن غذاهای گوشتی و میوه ها دارند و میل ...

رابطه شخصیت با گروه خونی و تاریخ تولد. تست شخصیت از ...

robabnaz6.persianblog.ir/
۲۸ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - رابطه شخصیت با گروه خونی و تاریخ تولد. ... از بودن در تیم ها و گروه های مختلف احساس راحتی می کنند و از ارتباط ... روانشناسی جالب انگشتان دست.

تست شخصیت از روی گروه خونی - رابطه شخصیت با گروه ...

robabnaz6.persianblog.ir/tag/تست_شخصیت__از_روی_گروه_خونی
افرادی که دارای این نوع گروه خونی هستند: صادق، خوشبین و پرانرژی هستند و از اعتماد ... روانشناسی مشاوره از دانشگاه فرح (الزهرا) می باشم0 به روانشناسی شخصیت محیط ...

غذایی و روانشناسی گروه های مختلف خونی - باشگاه زیست پژوهان

biologyclub23.blogfa.com/post/125
باشگاه زیست پژوهان - ویژگی های اخلاقی، غذایی و روانشناسی گروه های مختلف خونی - وبلاگ علمی آموزشی برای همه ی علاقمندان زیست شناسی با هدف تبادل اطلاعات ...

روانشناسی گروه های خونی - تالار گفتگوی هم میهن - ...

forum.hammihan.com › ... › روانشناسی و مشاوره › مقالات
۱۱ آذر ۱۳۸۵ ه‍.ش. - 15پست - ‏6 نویسنده
روانشناسی گروه های خونی گروه هاي خوني : گروه خوني A كسا ني كه گروه خوني A دا رند , د ر ط.

تحلیل شخصیت بر اساس گروه خونی - مهمترین اخبار ایران و جهان

vista.ir/article/71915/تحلیل-شخصیت-بر-اساس-گروه-خونی
تحلیل شخصیت بر اساس گروه خونی بخشی از شخصیت شما در رگهایتان جاریست آیا گروهای خونی می توانند باعث ایجاد یک خصوصیت یا عادت شخصی شوند؟شاید بله.

شخصیت شناسی - مطالب ابر شخصیت شناسی براساس گروه ...

free-fal.mihanblog.com/post/tag/شخصیت+شناسی+براساس+گروه+خونی
شخصیت شناسی،تست روانشناسی،روانشناسی. ... برای افراد با گروه خونی "O" توصیه می‌شود که دارای رژیم غذایی حاوی پروتئین زیادی باشند و اگر این گروه فقط سبزی ...

خصوصیات گروه های خونی

www.doostiha.ir/1392/09/30/خصوصیات-گروه-های-خونی.html
۳۰ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - خصوصیات گروه های خونی را بهتر بشناسید ویژگی های اخلاقی، غذایی و روانشناسی گروه های مختلف خونی شاید وقتی پروفسور کارل لندشتاینر، ...

شخصیت شناسی از روی گروه خونی RH - آسمان هفت گانه

mearaj7.blogfa.com/category/6
۲۳ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 8گروه خوني هشت شخصيت. تحقيقات در مورد گروه هاي خوني در روانشناسي و ايجاد. تفاهم بين زوجين و اجتماع ،تدريس در مدارس ،. كمك كردن به دانش آموزان ...

سایکو - مقالات و تازه های روانشناسی - گروه خونی و شخصیت

gahrom-ravanshenasi.blogfa.com/post-130.aspx
در پی اعلام نظردانشمندان زیست شناسی که خصلت ، منش ، رفتار ، توان ، کارائی ، خلاقیت و خلق و خوی هر فرد بستگی به گروه خونی وی دارد. درکشورهای صنعتی غرب به ...

Lahzehnama.ir | روانشناسی گروه خونی - لحظه نما

lahzehnama.ir/fa/news/22532/روانشناسی-گروه-خونی
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روانشناسی گروه خونی : گروه خونی شما می تواند سلامتی تان را تحت تاثیر قرار داده و شما را در معرض ابتلا به بعضی از بیماریها قرار دهد.

ازدواج با چه گروه های خونی مناسب تر است؟

www.hidoctor.ir/5212_ازدواج-با-چه-گروه-های-خونی-مناسب-تر-است؟.html/
۲۰ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - کدام گروه های خونی نباید باهم ازدواج کنند. ... سلامت, ورزشی, علمی, تغذیه, روانشناسی, کتاب های مفید, آموزش جنسی, اطلاعات دارویی و طب سنتی و …

روانشناسی 292 - تیپ های شخصیتی و گروه های خونی انها

iq1.blogfa.com/post/807/تیپ-های-شخصیتی-و-گروه-های-خونی-انها
تیپ های شخصیتی و گروه های خونی انها. بین تیپ های شخصیتی انسان و گروه خونی رابطه ی مستقیمی وجود دارد. گروه خونی من B+ ویژگی های هر گروه خونی را در زیر مشخص ...

خـصوصیات گـروه‌های خــونی را بـیشتر بـشناسیم - روان شناسی

khoshbakhtshodan.blogfa.com/post-88.aspx
روان شناسی - خـصوصیات گـروه‌های خــونی را بـیشتر بـشناسیم - انسان همچون رودخانه است ؛ هر چه عمیق تر باشد ، آرام تر و متواضع تر است. - روان شناسی.

دانستنی ها - روانشناسی گروه خونی

www.dane3tani.blogfa.com/post-121.aspx
ادامه خصوصیات گروه خونی A. افراد این گروه در معرض ابتلای به استرس ها قرار دارند و بهترین راه درمان استرس در افراد این گروه استفاده از ورزش یوگا است. به طور کلی ...

روانشناسی انواع گروه‌های خونی - سرزمین خبر

sarzaminekhabar.com/news//redirect.php?id=120439
سرزمین خبر | دریافت کد خبر. روانشناسی انواع گروه‌های خونی. Forward.

گروه های خونی و روانشناسی شخصیت - بیمارستان مجازی

bimarestanemajazi.ir › اخبار جهان › تست های جالب پزشکی
۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گروه های خونی و روانشناسی شخصیت: در دنیای امروزی ما علم روان شناسی بسیار باب شده است و بسیاری از افراد بر آن هستند تا بتوانند با انجام برخی ...

گروه خونی - شمسه

salam98.ir/tag/گروه-خونی/
مردانی که گروه خونی O دارند به احتمال بسیار کمی بعد از عمل جراحی دچار بازگشت .... تست روانشناسی گروه خونی گروه خونی ات را بگو تا وضعیت سلامتی ات را بگویم؟

روانشناسی رابطه ی بین گروه خونی و شخصیت

kashanpsychologi.loxblog.ir/.../روانشناسی%20رابطه%20ی%20بین%20...
دوستی های خیابانی :: - عمومی , روانشناسی و روابط اجتماعی ..... شاید باور نکنید که شخصیت افراد به گروه خونی آنها بستگی داشته باشد اصولاً افراد هر گروه خونی دارای ...

دانلود برنامه روانشناسی گروه خونی | ایران اپس

iranapps.ir › برنامه ها › پزشکی
بخشی از شخصیت شما در رگهایتان جاریست خون شما، فقط از بیماری‌های پنهان‌تون خبر نمی‌ده و شما با یه آزمایش خون، فقط از کم و کاستی‌های بدنتون با خبر نمی‌شی.

روانشناسی گروه های مختلف خونی - دانلود فیلم

01.saberfun.org/روانشناسی-گروه-های-مختلف-خونی/
خصوصیات گروه های خونیویژگی های اخلاقی، غذایی و روانشناسی گروه های مختلف خونی شاید وقتی پروفسور کارل لندشتاینر، پزشک اتریشی سرگرم آزمایش روی گروه ...

روانشناسی گروه‌های خونی

life.shafaqna.com/FA/0341703
عملکرد مغز و دستگاه عصبی خیلی بیشتر از آنچه فکرش را می‌کنید با خون و ویژگی‌های آن مرتبط است؛ حتی نوع گروه خونی هم می‌تواند در سبک زندگی شما تاثیر بگذارد.

PDF مقاله روانشناسي رابطه ي بين گروه خوني و شخصيت

www.niazemarkazi.com/papers/10004274.html
روانشناسي رابطه ي بين گروه خوني و شخصيت,روانشناسی,رابطه ی گروه خونی و شخصیت,ویژگی های شخصیتی گروه خونی O,ساختار شخصیتی گروه خونی A,گروه خونی ...

روانشناسي گروه خوني

goldoon-talaee.rozblog.com/روانشناسي-گروه-خوني.html
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روانشناسي گروه خوني 1 . تست روانشناسی گروه خونی - بیتوتهwww.beytoote.com/psychology/test/blood2-health.html گروه…,روانشناسي گروه ...

روانشناسی گروه‌های خونی؛ از عصبانیت A تا AB‌های فراموشکار ...

khabarche.ir/.../روانشناسی-گروه-های-خونی--از-عصبانیت-A-تا-AB-های-ف...
۹ ساعت پیش - ما با انتخاب سبک زندگی‌مان می‌توانیم تاثیر بد گروه‌های خونی را افزایش دهیم و با دیدن نیمه‌پر لیوان، آب بیشتری درون آن بریزیم. منبع باشگاه ...

تست روانشناسی گروه خونی - آموزشی ها

amoozeshiha.ir/post/692/تست-روانشناسی-گروه-خونی-.html
آیا می دانستید این مشکلات تا حدی به گروه خونی شما وابسته است؟ افراد به دلایل گوناگون از هم متمایز می شوند و یکی از این تمایز ها در گروه خونی آن هاست. به عنوان مثال ...

بولور | خصوصیات گروه های خونی را بهتر بشناسید

www.booloor.com/.../خصوصیات-گروه-های-خونی-را-بهتر-بشناسید.html
خصوصیات گروه های خونی تفاوت گروه های خونی مختلف به وجود یا عدم وجود پروتئین های ویژه ای به نام آنتی ... ویژگی های اخلاقی، غذایی و روانشناسی گروه های مختلف خونی.

ویژه نامه روانشناسی رابطه ی بین گروه خونی و شخصیت [آرشیو ...

www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-182898.html
۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 4پست - ‏1 نویسنده
روانشناسی رابطه ی بین گروه خونی و شخصیت شاید باور نکنید که شخصیت افراد به گروه خونی آنها بستگی داشته باشد اصولاً افراد هر گروه خونی ...

گروه خونی - تست روانشناسی گروه خونی

www.goodmoney.ir/nsdejqtdqrnjdsdsncdtdsdqndcdrctdsnc.html
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تست روانشناسی گروه خونیگروه خونی و وضعیت سلامتی وضعیت سلامتی ,گروه خونی O ,گروه خونی A,گروه خونی. B,گروه خونی AB,ویژگی های جسمی ...

روانشناسی گروه های خونی بایگانی - مجله اینترنتی G Fun

gfun.ir/tag/روانشناسی-گروه-های-خونی/
۷ ساعت پیش - آشنایی با روانشناسی گروه های خونی عملکرد مغز و دستگاه عصبی خیلی بیشتر از آنچه فکرش را می‌کنید با خون و ویژگی‌های آن مرتبط است؛ حتی نوع ...

روانشناسی گروه خونی :: هدف-وبلاگ شخصی احمد سوری

https://target.blog.ir/post/553
پژوهش‌های تازه نشان می‌دهد گروه‌های خونی مختلف افراد می‌تواند باعث ایجاد ویژگی‌های جسمی خاص در آنها شود. افرادی که گروه‌های خونی مشابه دارند به غذاهای خاصی گرایش دارند و ...

چه گروه خونی ها نمیتوانن با هم ازدواج کنن؟؟ - کلوب

www.cloob.com/timeline/answer_244402_2305869
۲۸ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - باید بگم كه این كه گروه خونی فلان ، این شخصیت رو داره و نباید با گروه خونی بهمان ازدواج كنه بی ربط هست و هیچ سند علمی یا حتی روانشناسی هم نداره !

گروه خونی انسان ها ازخلق و خوی آنها می گوید - زنجفیل

www.zanjefil.com/گروه-خونی-افراد-ازخلق-و-خوی-آنها-می-گوید/
طبق مجله روانشناسی- زیست شناسی (نوروسایکوبایالوژی)، افراد با این گروه خونی تمایل زیادی به اختلالات وسواسی و دارند. همچنین گروه خونی آ به عنوان مقاوم‌ترین گروه ...

پاد: روانشناسی شخصیت از روی گروه خونی

pad.um.ac.ir/discussion/view/6266080
گروه خونی o : افرادی که دارای این نوع گروه خونی هستند: صادق، خوشبین و پرانرژی هستند و از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند. برای رسیدن به هدف قدرت و تحمل خوبی ...

روانشناسی افراد از روی گروه خونی

avayemelal.ir/%20%20روانشناسی+افراد+از+روی+گروه+خونی
تست روانشناسی گروه خونی - beytoote.com تست شخصیت از روی گروه خونی - رابطه شخصیت با گروه خونی … شخصیت شناسی بر اساس گروه خونی شما! - ایران ناز ...

وب‌گردی:روانشناسی گروه‌های خونی؛ از عصبانیت A تا AB‌های ...

kahlek.ir/index.php/news957560
۸ ساعت پیش - ما گزینش زندگی‌مان تاثیر گروه‌های را دهیم با نیمه‌پر آب درون بریزیم. گزارش وبگردی خبرنگاران ، مغز دستگاه خیلی از فکرش می‌کنید خون ویژگی‌های ...

روانشناسی گروه‌های خونی | سامانه آموزش مجازی سراج

irscc.ir/71649/روانشناسی-گروه‌های-خونی-2/
۳۶ دقیقه پیش - عملکرد مغز و دستگاه عصبی خیلی بیشتر از آنچه فکرش را می‌کنید با خون و ویژگی‌های آن مرتبط است؛ حتی نوع گروه خونی هم می‌تواند در سبک زندگی ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 167
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 144
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,490
  • بازدید ماه : 4,021
  • بازدید سال : 27,407
  • بازدید کلی : 342,375