loading...
استیکر تلگرام | فال روزانه | آپدیت نود 32
admin بازدید : 1877 چهارشنبه 18 فروردین 1395 نظرات (1)

پاداش مردان برای ازدواج با دختران روس,

ازدواج با زنان روس 15000 دلار,

ثبت نام ازدواج با دختران روس و پاداش,

ايا ازدواج با زنان روسي صحت دارد,

ازدواج با دختران روسی و اقامت | جزئیات ماجرای پاداش مردان برای ازدواج با دختران روس

خبری مبنی بر ازدواج آسان با دختران روس منتشر شد که با موجی از بازتاب ها را در رسانه های عرب زبان به همراه بود.

پس از آن که خبر کوتاه ، اما وسوسه انگیز اعطای 15 هزار دلار و تابعیت رایگان به مردان خارجی در ازای ازدواج با دختران روس منتشر شد، علاوه بر بازتاب گسترده در رسانه های داخلی کشورمان، موجی از واکنش ها را در میان کاربران شبکه های اجتماعی عرب زبان به دنبال داشت.
 
ماجرا از آن جا آغاز شد که برخی رسانه ها و روزنامه های عرب زبان از جمله روزنامه الدیار لبنان روز اول آوریل خبری را منتشر کردند مبنی بر این که رئیس شورای فدرال روسیه از بررسی طرحی عجیب در پارلمان این کشور خبر داده است. طبق این طرح به هر مرد خارجی که با یک دختر روس ازدواج کند، 15 هزار دلار آمریکا و تابعیت این کشور اعطا می شود.
 

 
خبر کوتاه بود؛ اما ظاهر فریبنده آن سبب شد به سرعت در بسیاری از پایگاه های عربی دست به دست شود و موجی از استقبال ها و اظهار نظرها را در میان کاربران شبکه های اجتماعی عرب زبان به راه بیاندازد. همچنین رسانه های فارسی زبان هم که دست به انتشار این خبر زدند، سبب شدند موجی از اظهار نظرها و واکنش ها در میان مخاطبان کشورمان به راه بیافتد.
 
پس از این بازتاب، برخی کاربران کشورهای عربی با استقبال از طرح جدید پارلمان روسیه آمادگی خود را برای رفتن به روسیه و ازدواج با دختران روس اعلام کردند. برخی کاربران عرب زبان شبکه های اجتماعی اعلام کردند این فرصتی مناسب برای ازدواج با دختران زیبا و در عین حال دریافت تابعیت این کشور برای رفتن به روسیه و دریافت پول است.
 
اما در مقابل این گروه از کاربران، گروه دیگری اعلام کردند ازدواج مسأله ای ساده و آسان نیست و آنها ترجیح می دهند با دختران عرب ازدواج کنند؛ چرا که خصوصیتی که آنها دارند در دختران روس یافت نمی شود.
 
اما این واکنش ها و اظهار نظرها همچنان در میان کاربران عرب زبان به مانند کاربران کشورمان ادامه داشت تا این که برخی رسانه ها، بدون اشاره به نام منابعی موثق اعلام کردند پخش این خبر در چارچوب دروغ اول آوریل بوده است.
 
پایگاه "Syria news" که رخدادهای سوریه را پوشش می دهد با انتشار خبری با عنوان "آیا اعطای 15 هزار دلار و تابعیت به هر خارجی که با یک دختر روس ازدواج کند، صحت دارد؟" به جنجال ایجاد شده در میان شبکه های اجتماعی عرب زبان پرداخت.
 
 

 
این پایگاه پس از نقل قول برخی از کاربران شبکه های اجتماعی نوشت: یک جوان عراقی که "محمد سلیم" نام دارد و ساکن مسکو است می گوید: این خبر، نقل محفل جوانان عراقی در روسیه شده و آنان همچنان در جستجوی دریافت ملیت روسی هستند.
 
این پایگاه در ادامه به نقل از این جوان عراقی ساکن مسکو می نویسد: هفته گذشته با 30 عراقی در مسکو دیدار داشتم که به دنبال استفاده از فرصت این قانون احتمالی بودند.
 
پایگاه "سیریا نیوز" در انتهای بررسی صحت خبر منتشر شده اعلام کرد: "منابع رسانه ای صحت این خبر را تکذیب و اعلام کردند خبری را که برخی پایگاه ها در اول آوریل منتشر کردند، در چارچوب "دروغ آوریل" بوده و هیچ منبعی در رسانه های روسیه ندارد."
 
همچنین پایگاه "الصفحة العربیة" با انتشار متن خبر و بررسی آن اعلام کرد: این خبر در چارچوب دروغ آوریل است.
 
این پایگاه در ادامه می افزاید: پیشتر نیز پایگاه اماراتی "ارم نیوز" از آزادی "محمد حسنی مبارک" (دیکتاتور سابق مصر) خبر داده بود که بعد مشخص شد خبری دروغ است و واقعیت ندارد. پایگاه "الصفحة العربیة" همچنین اعلام کرد امروز (اول آوریل و زمان انتشار خبر) بسیاری از رسانه های جهان و شبکه های اجتماعی اخبار دروغی را در چارچوب "دروغ آوریل" منتشر می کنند. 
 
اما این نخستین بار نیست که چنین موضوعاتی در رسانه ها مطرح می شود. دو ماه پیش برخی رسانه ها به نقل از مسئولان کویتی اعلام کردند این کشور در ازای ازدواج اتباع خارجی با زنان مطلقه کویتی به آنها پاداش هایی اعطا می کند. بهمن سال گذشته پایگاه خبری "اخبار الساعه" امارات خبری را با این تیتر منتشر کرد: با زنان مطلقه کشورهای عربی خلیج (فارس) ازدواج کن و اقامت دریافت کن".
 
اما فارغ از همه این مسائل، انتشار چنین خبری اگرچه به دروغ، سبب شد تا بسیاری از مردم کشورمان و کشورهای دیگر را به فکر فرو ببرد که آیا در صورت فراهم شدن چنین شرایطی حاضر به ازدواج با فردی خارجی هستند یا همسری هم وطن خود را انتخاب خواهند کرد./منبع : باشگاه خبرنگاران



دریافت 15 هزار دلار و تابعیت به شرط ازدواج با دختران روسیه

www.asriran.com › صفحه نخست › بین الملل
قرار است پارلمان روسیه هفته آینده قانونی جنجالی را درباره ازدواج دختران روس با مردان ... این در حالیست که چندی پیش هم خبری مبنی بر «اقامت در کویت پاداش ازدواج با زنان ... تا در صورتی که موضوع اقامت حل نشود، مبلغ توافق شده به مرد برگردانده شود. .... مختارنامه درگذشت ماجرای پوشش مهمانداران زن ایرفرانس در پرواز به ایران چگونه حل شد؟

گزارشی از اشتیاق مردان ایرانی برای ازدواج با دختران روسی ...

www.khabaronline.ir/detail/524538
۱۲ ساعت پیش - خبر، چندان هم کوتاه نبود اما وسوسه‌انگیز بود و گول زننده: «دولت روسیه ... گزارشی از اشتیاق مردان ایرانی برای ازدواج با دختران روسی/ اقبال مجازی به یک خبر دروغ ... عربی بسیار سخت است و این موضوع می‌تواند دریافت اقامت در کویت را آسان کند. ... ماجرا اما وقتی جالب شد که تعداد زیادی از کاربران اینترنت در ایران، چهار ...

پاداش مردان خارجی برای ازدواج با دختران روس! - سایت خبری ...

www.tabnak.ir › صفحه نخست › اجتماعي
۳ روز پیش - وی گفت: براساس این قانون به هر خارجی که با یک دختر روس ازدواج کند 15 هزار ... کشور فنلاند همسایة شمالی روسیه است و فنلاندی ها کاملاً با جزئیات ...

دروغ دختران روسی، کاربران ایرانی را سرکار گذاشت - شبکه خبر

www.irinn.ir/news/.../دروغ-دختران-روسی،-کاربران-ایرانی-را-سرکار-گذا...
۱ روز پیش - اعطای تابعیت و اقامت روسیه به همراه پاداش 15 هزار دلاری به مردانی که با دختران روسی ازدواج کنند، از چهار روز پیش در شبکه های اجتماعی و رسانه های ...

ماجرای دریافت 15 هزار دلار و تابعیت به شرط ازدواج با دختران ...

fun_news.rozblog.com/.../ماجرای-دریافت-15-هزار-دلار-و-تابعیت-به-شر...
هجوم پسران ایرانی برای ازدواج با دختران روسی, ماجرای ازدواج با دختران روسی و 15 هزار دلار, تابعیت روسیهو 15 هزار دلار پاداش ازدواج با دختران…,دریافت 15 هزار دلار و . ... به هر خارجی که با یکدختر روس ازدواج کند 15 هزار دلار آمریکا و تابعیت روسیه داده می شود. ... برای آگاهی از اطلاعات و قوانین مهاجرت به روسیه، اقامت روسیه، ویزای روسیه، .

ادعای اعطای دلار و تابعیت در ازای ازدواج با دختران روس، مردان ...

www.yjc.ir/.../ادعای-اعطای-دلار-و-تابعیت-در-ازای-ازدواج-با-دختران-روس-م...
خبر ازدواج آسان با دختران روس، موجی از بازتاب ها را در رسانه های عرب زبان به همراه داشت. ... ماجرا از آن جا آغاز شد که برخی رسانه ها و روزنامه های عرب زبان از جمله روزنامه الدیار لبنان ... با دختران زیبا و در عین حال دریافت تابعیت این کشور برای رفتن به روسیه و ... در ازای ازدواج اتباع خارجی با زنان مطلقه کویتی به آنها پاداش هایی اعطا می کند.

الف - قانون جنجالی درباره ازدواج دختران روس!

alef.ir/vdccoiq112bq008.ala2.html?342493
قرار است پارلمان روسیه هفته آینده قانونی جنجالی را درباره ازدواج دختران روس با مردان ... این در حالیست که چندی پیش هم خبری مبنی بر «اقامت در کویت پاداش ازدواج با زنان ... می شود تا در صورتی که موضوع اقامت حل نشود، مبلغ توافق شده به مرد برگردانده شود. ..... توضیح آملی لاریجانی درباره ماجرای ممنوع‌التصویری/ دستور برای برخورد با ...

الف - پاداش مردان خارجی برای ازدواج با دختران روس!

alef.ir/vdcayuneo49ny61.k5k4.html?342149
قرار است پارلمان روسیه هفته آینده قانونی جنجالی را درباره ازدواج دختران روس با مردان خارجی به بحث بگذارد....

پاداش مردان خارجی برای ازدواج با دختران روس! - آکا

www.akairan.com/havades-akhbar/tabnak/news201643180175680.html
۳ روز پیش - آکاایران: پاداش مردان خارجی برای ازدواج با دختران روس! ... که با یک دختر روس ازدواج کند 15 هزار دلار آمریکا و تابعیت روسیه داده می شود. به گفته این مسئول روس این اقدام برای مقابله با تأخیر در ازدواج دختران صورت می گیرد. ... فریدون جعفریانفر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این تصادف که جزئیات آن در دست ...

ماجرای ۱۵هزار دلار برای ازدواج با دختران روسی، سرکاری بود

ir.voanews.com/content/iran-russia-girls/3270712.html
۲۰ ساعت پیش - ... ازای هر مردی که با دختران روس ازدواج کند، کشور روسیه ۱۵ هزار دلار پاداش پرداخت می کند. ... را درباره ازدواج دختران روس با مردان خارجی به بحث و بررسی بگذارد." ... بهترین راه برای گرفتن اقامت ازدواج با خانمها ی خارجی است سریع ویزا و ...

ماجرای ازدواج با دختران روس در قبال دریافت پول و تابعیت

behtarinha.nasrblog.com/.../ماجرای-ازدواج-با-دختران-روس-در-قبال-دریاف...
ادعای اعطای دلار و تابعیت در ازای ازدواج با دختران روس، مردان عرب را هم وسوسه کرد+ تصاویر. مردهایی که برای یک دروغ روسی صف کشیدند/ شوخی ازدواج با... دریافت 15 هزار دلار و تابعیت به شرط ازدواج با دختران روسیه .... پاداش دولت روسیه برای ازدواج مردان خارجی با دختران روسی . ... جزئیات ماجرای تصویری حمله عربستان به ایران + عکس .

ازدواج با دختران روسی و اقامت | جزئیات ماجرای پاداش مردان برای ...

wikipedia.nasrblog.com/ازدواج-با-دختران-روسی-و-اقامت-%7C-جزئیات-ماج...
۵ روز پیش - ازدواج با دختران روسی و اقامت | جزئیات ماجرای پاداش مردان برای ازدواج با دختران روس |اقامت روسیه ازدواج,ازدواج با دختران روسی اقامت ,ایا خبر ازدواج و ...

ازدواج با دختران روس گرفتن 15000 دلار واقعیت دارد - خبر روز

www.khabareruz.ir/search/?q=ازدواج+با+دختران+روس+گرفتن...دلار...
قرار است پارلمان روسیه هفته آینده قانونی جنجالی را درباره ازدواج دختران روس با مردان خارجی ... عاقبت ازدواج پیرمرد پولدار با دختران جوان ماجراهای ازدواج یک پیرمرد بسیار ثروتمند با ... اعطای اقامت در کویت پاداش ازدواج با زنان مطلقه/ ازدواج کن و اقامت دریافت کن ... وی افزود: هنگامی که ازدواج دختران ایران با مردان افغان در کنسولگرهای ایران به ...

ماجرای ۱۵ هزار دلار برای ازدواج با دختران روسی - پارس

www.parsnews.com/.../355168-ماجرای-هزار-دلار-برای-ازدواج-با-دختران-رو...
۱۱ ساعت پیش - ... به ازای هر مردی که با دختران روس ازدواج کند، کشور روسیه ۱۵ هزار دلار پاداش ... را درباره ازدواج دختران روس با مردان خارجی به بحث و بررسی بگذارد.".

جریان اقامت رایگان در ازای ازدواج با زن روسی - مجله خبری ...

morix.ir/search/?q=جریان+اقامت+رایگان+در+ازای+ازدواج+با...روسی
ازدواج با دختر روسي چندی پیش هم مسئولان کویتی اعلام کردند در ازاي ازدواج اتباع ... هزار دلار، پاداش مردان خارجی برای ازدواج با دختران روس" که رئیس شورای فدرال روسيه ...

اقامت پاداش ازدواج با زنان مطلقه! | اولین ها

news.avalinha.com/post/477644.html
نوشته ازدواج با زنان مطلقه عرب شرط دریافت اقامت کویت اولین بار در اولی ها پدیدار شد. ... تابعیت روسیه و ۱۵ هزار دلار پاداش ازدواج با دختران روسیه قانون جنجالی ازدواج ...

ماجرای اعطای دلار و تابعیت رایگان در ازای ازدواج با دختران روس ...

namnak.com/29187-ازدواج-با-دختران-روس.html
۲ ساعت پیش - خبر ازدواج آسان با دختران روس و اعطای وسوسه انگیز 15 دلار و تابعیت ... و تابعیت رایگان به مردان خارجی در ازای ازدواج با دختران روس منتشر شد، ... پس از این بازتاب، برخی کاربران کشورهای عربی با استقبال از طرح جدید پارلمان روسیه آمادگی ... کشور در ازای ازدواج اتباع خارجی با زنان مطلقه کویتی به آنها پاداش هایی ...

قانون جنجالی درباره ازدواج دختران روس! - جنوب نیوز

www.jonoubnews.ir/viewnews.aspx?id=183616
قرار است پارلمان روسیه هفته آینده قانونی جنجالی را درباره ازدواج دختران روس با مردان خارجی به ... این در حالیست که چندی پیش هم خبری مبنی بر «اقامت در کویت پاداش ازدواج با زنان مجرد» منتشر شد. ... می شود تا در صورتی که موضوع اقامت حل نشود، مبلغ توافق شده به مرد برگردانده شود. ... توضیح آملی لاریجانی درباره ماجرای ممنوع‌التصویری.

دولت بهار: مردهايي كه براي يك دروغ صف كشيدند

www.dolatebahar.com/telex-241752.html
۲ ساعت پیش - ... اضافه تابعيت اين كشور را به مردان خارجي‌اي مي‌دهد كه با زنان روس ازدواج كنند. ... به هر خارجي كه با يك دختر روس ازدواج كند 15 ‌هزار دلار آمريكا و تابعيت روسيه داده مي‌شود. ... در صورتي كه موضوع اقامت حل نشود، مبلغ توافق شده به مرد برگردانده شود. ... ماجرا اما وقتي جالب شد كه تعداد زيادي از كاربران اينترنت در ايران، چهار روز ...

پاداش و تابعیت به شرط ازدواج با دختران روس!

tazeha24.com/newsview/2360
۱ روز پیش - پاداش و تابعیت به شرط ازدواج با دختران روس! ... ماجرای ممنوع‌التصویری محمدرضا حسینیان ... روسیه هفته آینده قانونی جنجالی را درباره ازدواج دختران روس با مردان ... هم خبری مبنی بر «اقامت در کویت پاداش ازدواج با زنان مجرد» منتشر شد.

روسیه هم برای ازدواج با دختران روس پاداش می دهد! - تی نیوز

tnews.ir/news/171660319975.html
۱ روز پیش - به گفته این مسئول روس این اقدام برای مقابله با تاخیر در ازدواج دختران صورت می گیرد.این در حالی است که چندی پیش هم خبری مبنی بر «اقامت در کویت پاداش ازدواج با زنان مجرد» منتشر شد. ... تا در صورتی که موضوع اقامت حل نشود، مبلغ توافق شده به مرد برگردانده شود. .... ماجرای فوت بهیار زاهدانی ماجرای فوت بهیار زاهدانی

ازدواج با زنان مطلقه عرب شرط دریافت اقامت کویت - اولی ها

avaliha.ir › اخبار › اجتماعی
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ازدواج با زنان مطلقه عرب شرط دریافت اقامت کویت دریافت اقامت جالب و جنجالی در کشور ... تابعیت روسیه و ۱۵ هزار دلار پاداش ازدواج با دختران روسیه.

پس از کویت، روسیه هم برای ازدواج با دختران روس، به پسران ...

www.wikifeed.ir/.../پس+از+کویت،+روسیه+هم+برای+ازدواج+با+دختران+ر...
۲ روز پیش - مردان خارجی برای ازدواج با دختران روس پاداش می گیرند. به گزارش ایران خبر،قرار است پارلمان روسيه هفته آینده قانونی جنجالی را درباره ازدواج دختران روس با مردان خارجي به بحث بگذارد. ... بسیار سخت است و این امر مي تواند دریافت اقامت در کویت را آسان نماید. ... شرح ماجرای استخر و پارتی‌های مختلط در طرقبه و شاندیز.

دعوای شدید داعش با بعثی ها بر سر دختران «جهاد نکاح ...

www.momtaznews.com/دعوای-شدید-داعش-با-بعثی-ها-بر-سر-دختران/
پاداش دولت روسیه برای ازدواج مردان خارجی با دختران روسی ... جزئیات ماجرای تصویری حمله عربستان به ایران + عکس ... گفته می شود علت اختلاف بعثی ها و داعشی ها بر سر تعداد دختران و زنان جهاد نکاح است. ... به تازگی ۱۵۰ زن را به دلیل رد جهاد نکاح با جوانان و سربازان داعشی در یکی از استان های عراق اعدام کرد که در ادامه جزئیات این خبر را .

قانون جنجالی درباره ازدواج دختران روس! - گیلان

www.tabnakgilan.ir/fa/news/.../قانون-جنجالی-درباره-ازدواج-دختران-روس
۱ روز پیش - به گفته این مسئول روس این اقدام برای مقابله با تأخیر در ازدواج دختران ... این در حالیست که چندی پیش هم خبری مبنی بر «اقامت در کویت پاداش ازدواج با زنان مجرد» منتشر شد. ... تا در صورتی که موضوع اقامت حل نشود، مبلغ توافق شده به مرد برگردانده شود. ... جوانفکر: احمدی‌نژاد هیچ برنامه‌ای برای کاندیداتوری ندارد / ماجرای ...

دریافت 15 هزار دلار و تابعیت به شرط ازدواج با دختران روسیه ...

khabarfarsi.com/ext/16183481
قرار است پارلمان روسیه هفته آینده قانونی جنجالی را درباره ازدواج دختران روس با مردان ... این در حالیست که چندی پیش هم خبری مبنی بر «اقامت در کویت پاداش ازدواج با ... می شود تا در صورتی که موضوع اقامت حل نشود، مبلغ توافق شده به مرد برگردانده شود. ... هسته‌ای را برهم بزند/ روسیه در ماجرای سوریه کلاه گذاشت/ برخی فکر می‌کنند تنها راه ...

تب طنز کاربران بعد از شنیدن خبر ازدواج با دختران روسی + ...

www.nirimiz.ir/news/39143
۲ روز پیش - به گزارش نیریمیز، بعد از انتشار خبر "15 هزار دلار، پاداش مردان خارجی برای ازدواج با دختران روس" که رئیس شورای فدرال روسیه این خبر را اعلام کرد ...

اعطای اقامت کویت در ازای ازدواج خارجی‌ها با زنان کویتی

af.shafaqna.com/FA/060420
اعطای اقامت کویت در ازای ازدواج خارجی‌ها با زنان کویتی. ... با دختران روس ازدواج کنید و این پاداش ها را بگیرید! ... با دختران روسی ازدواج کنید و 15 هزار دالر بگیرید.

جامعه:گزارشی از اشتیاق مردان ایرانی برای ازدواج با دختران ...

kahlek.ir/index.php/post200412
۱۰ ساعت پیش - گذشته، خبری امارات را این منتشر «با مطلقه عربی فارس کن اقامت کن. ... نمی‌کنم پاداش ازدواج دختران درست چرا شرایط و پاسپورت روسیه است. ... استفاده و آوریل را گزینش دلار با ازدواج روسیه ما رفتیم دلار بگیریم» ماجرا وقتی شد تعداد ...

پاداش مردان خارجی برای ازدواج با دختران روس! - صفحه اصلی ...

daneshgahnews.com/0fa39626idcontent.htm
۲ روز پیش - جزئیات ثبت نام کاردانی و کارشناسی آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان دوره های ... پاداش مردان خارجی برای ازدواج با دختران روس! ... روسیه هفته آینده قانونی جنجالی را درباره ازدواج دختران روس با مردان ... وی گفت: براساس این قانون به هر خارجی که با یک دختر روس ازدواج کند ... فریب دختران پایتخت در آستانه سال نو/ ماجرا چه بود؟

اقامت پاداش ازدواج با زنان مطلقه! | بروزترین‌ها

beroztarin.com/post/2738.html
خواندنی ترین ماجراهای واقعی جامعه ایران و ازدواج های زنان مطلقه با پسران مجرد ! ... قرار است پارلمان روسیه هفته آینده قانونی جنجالی را درباره ازدواج دختران روس با مردان ...

پاداش میلیونی برای کسانی که با دختران روس ازدواج کنند ...

saten.ir › جالب و خواندنی
۲ روز پیش - پاداش میلیونی برای کسانی که با دختران روس ازدواج کنند! ... قانون جنجال برانگیزی را درباره ازدواج دختران روس با مردان خارجی به بحث و بررسی بگذارد. عکس دختر زیبا زن روسی دختر روسی ازدواج با دختر زیبا اخبار ازدواج russian girl ... ماجرای جالب زن گرفتن ملا نصرالدین ! .... جزئیات حادثه مرگبار شهربازی برازجان.

ماجرای اعطای دلار و تابعیت رایگان در ازای ازدواج با دختران روس ...

www.95dl.ir/ماجرای-اعطای-دلار-و-تابعیت-رایگان-در-ازای-ازدواج-با-دخترا...
۵۸ دقیقه پیش - دریافت 15 هزار دلار و تابعیت به شرط ازدواج با دختران روسیه ... اعلام کردند در ازای ازدواج اتباع خارجی با زنان بیوه کویتی به آنها پاداش هایی اعطا می شود. ... ادعای اعطای دلار و تابعیت در ازای ازدواج با دختران روس، مردان عرب را هم وسوسه کرد+ تصاویر . ... morix.ir/search/?q=جریان+اقامت+رایگان+در+ازای+ازدواج+با+زن+روسی.

حافظ نیوز - قانون جنجالی درباره ازدواج دختران روس!

www.hafeznews.ir/fa/doc/news/.../قانون-جنجالی-درباره-ازدواج-دختران-رو...
۱ روز پیش - قرار است پارلمان روسیه هفته آینده قانونی جنجالی را درباره ازدواج دختران روس با مردان خارجی ... هم خبری مبنی بر «اقامت در کویت پاداش ازدواج با زنان مجرد» منتشر شد. ... روایت تازه از علت ردصلاحیت منتخب سوم اصفهان/ ماجرای حجاب مینو ...

پاداش مردان خارجی برای ازدواج با دختران روس!

pechpech.net/news/44701/پاداش-مردان-خارجی-برای-ازدواج-با-دختران-روس!
قرار است پارلمان روسیه هفته آینده قانونی جنجالی را درباره ازدواج دختران روس با مردان خارجی به بحث بگذارد. ازدواج،مردان خارجی،دختران روس, ازدواجمردان خارجیدختران روس,

اقامت در کویت پاداش ازدواج با زنان مطلقه - بی باک نیوز

khabarpu.com/n.php?u=اقامت-در-کویت-پاداش-ازدواج-با-زنان...
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اقامت در کویت پاداش ازدواج با زنان مطلقه - بی باک نیوز | خبرپو. ... خواص قلم گاو · ماجرای پیاده رو خیابان زرافشان چیست؟/خیابانی با ۳۰ هزار گل لاله در تهران+تصاویر ... دریافت پاداش در ازای ازدواج با دختران روسیه ! شروع طوفانی حسین ...

- براي دريافت اقامت کويت با زنان مطلقه ازدواج کنيد - چه خبر

www.chekhabar.ir/.../براي-دريافت-اقامت-کويت-با-زنان-مطلقه-ازدواج-ک...
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اجتماعي ماجراي مرگ يک مسافر نوروزي در مدرسه ... اقامت درکويت پاداش ازدواج با زنان مطلقه ... اين پايگاه خبري در تشريح موضوع ازدواج کفالتي نوشت: اين ازدواج بر دو نوع است در نوع اول مبلغي ... سفر کري به روسيه براي ديدار با پوتين ...

دریافت ۱۵ هزار دلار و تابعیت به شرط ازدواج با دختران روسیه

miyanalink.ir/?p=266240
قرار است پارلمان روسیه هفته آینده قانونی جنجالی را درباره ازدواج دختران روس با مردان ... این در حالیست که چندی پیش هم خبری مبنی بر «اقامت در کویت پاداش ازدواج با ... می شود تا در صورتی که موضوع اقامت حل نشود، مبلغ توافق شده به مرد برگردانده شود. ... هسته‌ای را برهم بزند/ روسیه در ماجرای سوریه کلاه گذاشت/ برخی فکر می‌کنند تنها راه ...

ازدواج مردان خارجی با دختران روسیه جایزه ۱۵ هزار دلاری

alijoon.ir/news/social/dollar-prize-marry-russian-girls
۲۳ ساعت پیش - جایزه و پاداش ۱۵ هزار دلاری ازدواج مردان خارجی با دختران روسیه که قرار است پارلمان روسیه هفته آینده ... جزئیات محاکه و خبر اعدام بابک زنجانی در دادگاه ...

پایگاه اطلاع رسانی مثلث | اقامت در کویت پاداش ازدواج با زنان ...

mosalas.ir/fa/home/details/9806170719/
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نوعی هماهنگی میان آمریکا، روسیه و ایران به‌وجود آمده است. گفت‌وگوی مثلث با علی ... اقامت در کویت پاداش ازدواج با زنان مطلقه! پایگاه خبری اخبارالساعه ...

اخبارجهانی | پاداش روسیه به پسران خارجی برای ازدواج با ...

www.newsglobal.ir/.../-پاداش-روسیه-به-پسران-خارجی-برای-ازدواج-با-دخ...
۲ روز پیش - پس از کویت، روسیه هم برای ازدواج با دختران روس ، به پسران خارجی پاداش می دهد.

15 هزار دلار پول نقد به شرط عروسی با دختران روسی - فراناز

www.faranaz.com/ازدواج-دختران-روسی-دریافت-15-هزار-دلار.html
ماجرای فروش جوراب بازیگران در فضای مجازی + عکس ... قرار است پارلمان روسیه هفته آینده قانونی جنجالی را درباره ازدواج دختران روس با مردان خارجی به ... این در حالیست که چندی پیش هم خبری مبنی بر «اقامت در کویت پاداش ازدواج با زنان مجرد» منتشر شد. ... می شود تا در صورتی که موضوع اقامت حل نشود، مبلغ توافق شده به مرد برگردانده شود.

با دختران روس ازدواج کنید و این پاداش ها - صدای ایران

lavdan.ir/l.php?u=با-دختران-روس-ازدواج-کنید-و-این-پاداش-ها...
با دختران روس ازدواج کنید و این پاداش ها - صدای ایران | لاودان. ... دریافت پاداش در ازای ازدواج با دختران روسیه ! تجزیه بدن انسان پس از مرگ را ببینید! شروع طوفانی ...

بیشتر باج بدهید مشکل حل می شود/ ماجرای اشغال سفارت ...

www.fardanews.com/.../بیشتر-باج-بدهید-مشکل-حل-می-شود-ماجرای-اشغا...
۱۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... روسیه در تهران چه بود؟/ روایتی از مواجهه دردناک نویسنده بزرگ با جنازه وزیر مختار! .... آخرین جزئیات تعاونی‌های جدید تا پایان سال 94 · ایرادات جدی در تعیین بحث ... پاداش مردان خارجی برای ازدواج با دختران روس! پربازدید ها. واکنش دونالد ...

ماجرای ۱۵ هزار دلار برای ازدواج با دختران روسی - دبلیو خبر

wwwkhabar.ir/5855641
۱۱ ساعت پیش - چند دختر جوان عضو یک باشگاه باله در مسکو در روزهای اخیر خبری در فضای مجازی منتشر کردند که مدعی بود به ازای هر مردی که با دختران روس ازدواج. ... اعلام کردند در ازای ازدواج اتباع خارجی با زنان بیوه کویتی به آنها پاداش هایی اعطا می شود. ... برانگیزی را درباره ازدواج دختران روس با مردان خارجی به بحث و بررسی بگذارد.".

دریافت 15 هزار دلار و تابعیت به شرط ازدواج با دختران روسیه ...

www.novinwebsite.ir › بین الملل
۲ روز پیش - دریافت ۱۵ هزار دلار و تابعیت به شرط ازدواج با دختران روسیه ... برانگیزی را درباره ازدواج دختران روس با مردان خارجی به بحث و بررسی بگذارد. ... این در حالیست که چندی پیش هم خبری مبنی بر «اقامت در کویت پاداش ازدواج با زنان مجرد» منتشر شد. ... روزنامه خبر ورزشی عوض شد · ماجرای ممنوع‌التصویری محمدرضا حسینیان از ...

دریافت 15 هزار دلار و تابعیت به شرط ازدواج با دختران روسیه ...

www.shomaokhabar.com/.../دریافت-15-هزار-دلار-و-تابعیت-به-شرط-ازد...
قرار است پارلمان روسیه هفته آینده قانونی جنجالی را درباره ازدواج دختران روس با مردان خارجی ... این در حالیست که چندی پیش هم خبری مبنی بر «اقامت در کویت پاداش ازدواج با زنان مجرد» منتشر شد. ... می شود تا در صورتی که موضوع اقامت حل نشود، مبلغ توافق شده به مرد برگردانده شود. .... ماجرای ممنوع‌التصویری محمدرضا حسینیان از زبان خودش.

دریافت 15 هزار دلار و تابعیت به شرط ازدواج با دختران روسیه ...

aftabedena.ir/دریافت-15-هزار-دلار-و-تابعیت-به-شرط-ازدوا/
قرار است پارلمان روسیه هفته آینده قانونی جنجالی را درباره ازدواج دختران روس با مردان ... این در حالیست که چندی پیش هم خبری مبنی بر «اقامت در کویت پاداش ازدواج با ... می شود تا در صورتی که موضوع اقامت حل نشود، مبلغ توافق شده به مرد برگردانده شود. ... هسته‌ای را برهم بزند/ روسیه در ماجرای سوریه کلاه گذاشت/ برخی فکر می‌کنند تنها راه ...

دریافت 15 هزار دلار و تابعیت به شرط ازدواج با دختران روسیه ...

irato.ir/.../دریافت-15-هزار-دلار-و-تابعیت-به-شرط-ازدواج-با-دختران-روس...
۲ روز پیش - دریافت 15 هزار دلار و تابعیت به شرط ازدواج با دختران روسیه ... را درباره ازدواج دختران روس با مردان خارجی به بحث و بررسی بگذارد. ... این در حالیست که چندی پیش هم خبری مبنی بر «اقامت در کویت پاداش ازدواج با زنان مجرد» منتشر شد. ... هسته‌ای را برهم بزند/ روسیه در ماجرای سوریه کلاه گذاشت/ برخی فکر می‌کنند تنها راه ...
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط behnamelct در تاریخ 1395/01/21 و 20:41 دقیقه ارسال شده است

عجب شوخی اول آفریلی توپی یه لحضه باورم شدشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 167
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,085
  • بازدید ماه : 1,085
  • بازدید سال : 40,633
  • بازدید کلی : 355,601