loading...
استیکر تلگرام | فال روزانه | آپدیت نود 32
admin بازدید : 328 یکشنبه 22 فروردین 1395 نظرات (0)
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، لاک و معیارهای حذف یارانه‌ها را خودرو، معاملات ملکی، محل سکونت و شغل فرد اعلام کرد.
 

خبرگزاری ایسنا: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جزئیات حذف یارانه پردرآمدها را تشریح کرد.

احمد میدری اظهار کرد: حذف یارانه 24 میلیون نفر پر درآمد پیشنهاد دولت نیست. این تصمیمی است که مجلس شورای اسلامی می‌گیرد و دولت منتظر است تا مجلس در این زمینه تعین تکلیف کند.

وی ملاک و معیارهای حذف یارانه‌ها را خودرو، معاملات ملکی، محل سکونت و شغل فرد اعلام کرد و افزود: ساز و کار شناسایی گروه‌های درآمدی خانوار از طریق 40 پایگاه اطلاعاتی که در اختیار است انجام می‌شود. برای این‌ کار از چهار روش استفاده می‌کنیم و هر یک از شاخص‌هایی مثل شغل، محل سکونت، معاملات ملکی و خودرو در رتبه‌بندی خانواری که یارانه می‌گیرند تأثیرگذار هستند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: براساس پایگاه‌های اطلاعاتی که در اختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است 23 میلیون خانوار یارانه می‌گیرند که این تعداد خانوار هر کدام در یکی از دهک‌های اول تا دهم قرار دارند.

میدری توضیح داد: اشتراک این روش‌ها محور ارزیابی و محاسبات گروه‌های درآمدی است، یعنی مجموع درآمد خانوار و دارایی‌هایی که دارند و در پایگاه‌های اطلاعاتی‌ ما ثبت شده، ملاک شناسایی و حذف یارانه‌بگیران پردرآمد خواهد بود.

وی با بیان اینکه خودرو یکی از شاخص‌های مورد بررسی درآمد خانوار است، اظهار کرد: تعداد و قیمت خودروی خانوار از جمله مؤلفه‌هایی است که مورد ارزیابی دهک قرار می‌گیرد. به‌طور مثال خانوارهایی که خودروی بالای 100 میلیون تومان دارند وقتی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند به این نکات توجه می‌شود که فرد چقدر باید درآمد داشته باشد که بتواند خودرویی با این قیمت خریداری کند و دیگر اینکه هزینه استهلاک آن محاسبه می‌شود و به صورت تخمینی برای ما مشخص می‌کند که این خانوار در کنار آیتم‌های دیگر مثل مسکن و شغل چه امتیازی می‌گیرد و در کدام دهک درآمدی است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی محل سکونت خانوار را از دیگر مواردی دانست که در شناسایی گروه‌های درآمدی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و گفت: در این خصوص براساس پایگاه اطلاعات محل سکونت خانوار دسته‌بندی شده است. به‌عبارتی ارزش ریالی یک ملک 200 متری در منطقه یک تهران و ملک دیگری با همین مشخصات در منطقه 18 تهران در رتبه‌بندی و امتیاز خانوار مؤثر است.

میدری درباره تأثیر و نقش سفر خانواده‌ها به خارج از کشور در حذف یارانه اظهار کرد: سفر خارجی هم یکی از این شاخص‌ها است و اگر خانواده‌ای در طول سال یک سفر خارجی داشته باشد امتیاز آن چنان نیست که منجر به حذف یارانه شود اما خانواده‌ای که در سال‌های اخیر چند سفر خارجی داشته‌اند امتیاز این سفرها دهک این خانواده را به دهک بالا‌تر ارتقا می‌دهد و همین مسأله در شناسایی و حذف یارانه خانوار مورد محاسبه قرار خواهد گرفت.

به‌ گفته این مقام مسئول، معاملات ملکی معیار دیگری است که در شناسایی گروه‌های درآمدی خانوار مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

میدری افزود: فردی که زمین یا ملکی را خریداری می‌کند براساس متراژ زمین و قیمت معامله برای ما مشخص می‌شود که این معامله ملکی در چه سطحی است و ما به‌طور تخمینی بررسی می‌کنیم فردی که این ملک یا زمین را خریداری کرده باید ماهانه چه درآمدی داشته باشد تا بتواند این کار را انجام دهد. بنابراین این مسأله در امتیاز و رتبه‌بندی خانوار تأثیر مستقیمی دارد و دهک آنها را مشخص خواهد کرد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: ما بر اساس درآمدهای رسمی افراد که در اختیار داریم مثل کارکنان دولت از طریق سیستم‌های مالیاتی، کارگران و بازنشستگان از طریق سازمان‌های بیمه‌ای در قالب روش آزمون وسع شناسایی گروه‌های درآمدی را انجام می‌دهیم.

وی افزود: تقریب آزمون وسع از دیگر روش‌هاست که براساس آن دارایی‌ها و درآمد خانواری که به صورت شفاف مشخص نیست محاسبه می‌شود. به‌طور مثال یک پزشک فوق تخصص که درآمد او در جایی ثبت نشده است براساس استعلام کارشناسی میزان درآمد و دارایی‌اش مشخص می‌شود و این ملاک ارزیابی و محاسبه قرار خواهد گرفت.

میدری اظهار کرد: شغل افراد در شناسایی و حذف یارانه‌ها از دیگر معیارهایی است که به آن استناد خواهد شد. مثلا پزشکان، اعضای هیأت مدیره شرکت‌ها، وکلا، اصناف ممتاز مثل طلا و جواهرفروشان، عمده‌فروشان آهن‌آلات، نمایشگاه‌داران اتومبیل، صراف‌ها، مدیران بانک‌ها، اعضای هیأت مدیره مؤسسات مالی اعتباری خصوصی، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، پیمانکاران تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی، دارندگان کارت بازرگانی و تسهیلاتی که از پایگاه‌ها دریافت شده نیز از موارد دیگری هستند که مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.



معیار قطع یارانه در سال 95 | یارانه چه کسانی حذف میشود؟ :: ...

nemonesoal.blog.ir/1395/.../معیار-قطع-یارانه-در-سال-95-یارانه-چه-کسان...
۲۲ دقیقه پیش - + قطع شدن یارانه ها، یارانه این افراد در سال 95 قطع می شود، سال 95 یارانه چه کسانی حذف میشود؟، معیار قطع یارانه نقدی افراد در سال 95، فهرست جدید ...

معیار قطع یارانه نقدی افراد در سال 95 - اخبار فارسی

monitor.shafaqna.com/FA/IR/4062958
معیار قطع یارانه نقدی افراد در سال 95. معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، لاک و معیارهای حذف یارانه‌ها را خودرو، معاملات ملکی، محل سکونت و شغل فرد اعلام کرد.

دمادم | معیار قطع یارانه نقدی افراد در سال 95

damadam.ir/آخرین.../معیار-قطع-یارانه-نقدی-افراد-در-سال-95/.../2141963
۳۴ دقیقه پیش - به گزارش آخرین نیوز، احمد میدری اظهار کرد: حذف یارانه 24 میلیون نفر پر درآمد پیشنهاد دولت نیست. این تصمیمی است که مجلس شورای اسلامی می گیرد ...

چهار معیار قطع یارانه افراد اعلام شد | مسوولان رفاهی چهار

www.ghatreh.com/news/nn31093043/چهار-معیار-قطع-یارانه-افراد-اعلام
۴ ساعت پیش - معیار حذف یارانه نقدی افراد اعلام شد ... چهار معیار قطع یارانه افراد اعلام شد ... نفر از غیرنیازمندان از فهرست دریافت یارانه در سال 1395 وجود خواهد داشت.

معیار حذف یارانه نقدی افراد - طاها پخش

www.tahapakhsh.ir/news/معیار-حذف-یارانه-نقدی-افراد.html
۱۲ ساعت پیش - حذف یارانه ها مشمولان حذف یارانه نقدی در سال آینده احمد میدری معاون رفاه وزیر تعاون،کار و ... در میان حذف شدگان از لیست یارانه بگیران افراد صعب العلاج هم بودند و برای قطع شدن یارانه خود بارها با .... جدیدترین رنگ موی سال زنانه (95-2016) ...

4 معیار شناسایی افراد برای قطع یارانه - شما نیوز

shomanews.com/newsdetail/.../4-معیار-شناسایی-افراد-برای-قطع-یارانه-
4 معیار شناسایی افراد برای قطع یارانه ... با توجه به عدم تغییر میزان یارانه نقدی به هر ایرانی در سال آینده هر شخص معادل 546 هزار تومان یارانه نقدی دریافت خواهد کرد.

برچسب ها - یارانه نقدی - فردا

www.fardanews.com/fa/tag/1/یارانه%20نقدی
سال قبل پیشنهاد این کمیسیون برای حذف یارانه افراد دارای... و به نظر می ... می رسد تعیین معیارهای حذف یارانه بگیران دچار دور باطل... مصوبه ... سرنوشت یارانه نقدی در سال ۹۵. هموطنان منتظر قطع یارانه هایشان باشند/ تکلیفی که ناقص اجرا می شود/ حذف ۲۴ میلیون نفر از شمار یارانه بگیران ... سال 1395 یارانه این ماه جزو آخرین یارانه هایی است.

فهرست جدید مشمولان حذف “یارانه نقدی” در سال 95 | نوروز 95

www.promdress95.ir/2016/04/.../فهرست-جدید-مشمولان-حذف-یارانه-نقدی/
۷ روز پیش - سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 95 در مورد معیار حذف یارانه 24 میلیون .... سال جدید یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومان را قطع نخواهد کرد و تنها افرادی از ...

معادله جدید یارانه نقدی - روزنامه دنیای اقتصاد

www.donya-e-eqtesad.com/news/1006539/
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دنیای اقتصاد: دولت در سال 95، با طراحی یک معادله جدید در یارانه نقدی ... تا در سال 95 یارانه 15 میلیون نفر از ثروتمندان قطع و به افراد نیازمند و ... در این خصوص برخی از معیارها برای ارزیابی افراد ثروتمندان نیز به شرح زیر خواهد بود:.

یارانه چه کسانی در سال 95 حذف میشود | 24 میلیون نفر!

nex1-music.nasrblog.com/یارانه-چه-کسانی-در-سال-95-حذف-میشود-%7C-...
+ قطع شدن یارانه ها، یارانه نقدی 15 میلیون نفر قطع می‌شود!، لیست افرادی که یارانه آنها از سال 95 قطع می شود، یارانه چه کسانی در سال 95 قطع خواهد شد، یارانه چه ... سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 95 در مورد معیار حذف یارانه 24 میلیون خانوار پردرآمد ایرانی ...

معیار حذف یارانه ها اعلام شد - آخرین نیوز

www.akharinnews.com/آخرین.../104500-معیار-حذف-یارانه-ها-اعلام-شد.htm...
تاریخ انتشار: شنبه, 21 فروردين 1395 ساعت 12:28 ... به گزارش آخرین نیوز، حذف یارانه ثروتمندان ازجمله کارهای پر حاشیه دولت بود که ... در میان حذف شدگان از لیست یارانه‌بگیران افراد صعب‌العلاج هم بودند و برای قطع شدن ... دانشی که در ایران حداقل به صورت مدرنش 80 سال است به وجود آمده، 40 درصد فرار مالیاتی دارد. .... یارانه · یارانه نقدی ...

افراد کاندیدا برای حذف از یارانه نقدی اعلام شدند - قیمت طلا و سکه

www.iranjib.ir/.../افراد-کاندیدا-برای-حذف-از-یارانه-نقدی-اعلام-شدند/
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دولت در سال 95، با طراحی یک معادله جدید در یارانه نقدی قصد دارد تا ... تا در سال 95 یارانه 15 میلیون نفر از ثروتمندان قطع و به افراد نیازمند و تحت ... در این خصوص برخی از معیارها برای ارزیابی افراد ثروتمندان نیز به شرح زیر خواهد بود:.

15‌‌میلیون نفر از طبقه متوسط در معرض حذف یارانه نقدی

www.sharghdaily.ir/Modules/News/PrintVer.aspx?Src=Main&News...
او معتقد بود نه‌تنها به آسانی می‌شود افرادی که استحقاق دریافت یارانه را ندارند شناسایی کرد ... مانند خودرو لوکس، ملک یا حتی بسیار روشن است چه افراد در سال مسافرت‌های خارجی دارند. ... اگر خانواده‌ای فرزند معلولی داشته باشد به احتمال 95درصد فقیر است. ... و بگوییم چه خانوارهایی به طور قطع یا نزدیک به یقین مستحق دریافت یارانه هستند.

حذف یارانه

www.khabaronline.ir/tags/787/حذف-یارانه
معیارهای حدف یارانه‌ها اعلام شد/ خودرو، معامله ملکی، محل سکونت و شغل افراد. اقتصادنیوز ... توخالی است. جمعه 20 فروردین 1395 - 14:06:43 ... جزئیات مصوبه مشمولان حذف یارانه نقدی در سال ۹۵ ... قطع یارانه افراد خاص رسمی شد/ یارانه چه کسانی قطع می شود؟

10 میلیون نفری که از یارانه نقدی محروم می‌شوند، چه کسانی ...

www.ammariyon.ir › صفحه نخست › سیاسی
آیا این ۱۰ میلیون ایرانی که قرار است امسال یارانه‌ نقدی آنها قطع شود، همان کسانی ... آیا تمام این افراد که قرار است در سال جاری از دریافت یارانه نقدی محروم شوند، به لحاظ مالی ... از دريافت يارانه معاف شوند، ضروری است که راهکار، معیار و نحوه انتخاب این تعداد ...

ملاک برای حذف یارانه داشتیم اما نمی‌گفتیم - همشهری

www.hamshahrionline.ir/details/329996
۱۳ ساعت پیش - معیارهای شناسایی اقشار غیرنیازمند برای حذف از لیست ... يارانه نقدي را دارد، مبناي حذف يارانه‌ها نوع خودرو، معامله ملكي، شغل افراد و محل سكونت است. ... بودجه سال95، پيشنهاد قطع يارانه 24ميليون نفر را براساس 6 معيار، ارائه كرده‌است.

چهار معیار قطع یارانه افراد اعلام شد - شهرخبر

www.shahrekhabar.com/economic/1460259720802596
۴ ساعت پیش - چهار معیار قطع یارانه افراد اعلام شد ... مسیر برگشت یارانه نقدی ... 24 میلیون نفر از غیرنیازمندان از فهرست دریافت یارانه در سال 1395 وجود خواهد داشت.

یارانه چه کسانی در سال 95 قطع خواهد شد | زد ایکس ان

www.zxn.ir/یارانه-چه-کسانی-در-سال-95-قطع-خواهد-شد.html
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - Sep 22, 2015 – آیا پرداخت یارانه نقدی از سال 1395 قطع می شود؟ ... سال جدید یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومان را قطع نخواهد کرد و تنها افرادی از دریافت ..... نفري ثبت نام شده براي دريافت يارانه نقدي، حذف خواهند شد و براساس معيارهاي

اقتصاد آنلاین - سرنوشت یارانه نقدی در سال 95

www.eghtesadonline.com/fa/content/.../سرنوشت-یارانه-نقدی-در-سال-95
۹ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - شکست پروژه حذف اختیاری خانوار ها از دریافت یارانه نقدی ... حدود ۱۰ میلیون نفر از افراد پردرآمد شناسایی شدند، که اگر برای دریافت یارانه ثبت‌نام کنند ... ۲۰ قانون بودجه سال ۹۴ کل کشور، دولت را موظف کرد که یارانه خانوارهای پردرآمد را قطع کند. ... البته نمایندگان مجلس در همین قانون ۴ معیار را برای دولت در حذف یارانه نقدی ...

فهرست جدید مشمولان حذف یارانه نقدی در سال 95

www.topnaz.com › مطالب خواندنی و اخبار › اخبار اقتصادی
۱۴ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در سال 95 یارانه چه افرادی قطع می شود؟ ... سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 95 در مورد معیار حذف یارانه 24 میلیون خانوار پردرآمد ایرانی نیز گفت: بخش ...

معادله جدید یارانه نقدی - فرارو

fararu.com/fa/news/260993/معادله-جدید-یارانه-نقدی
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کلیات لایحه بودجه سال 95 با اعلام یک خبر درخصوص قطع هدفمندی یارانه‌ها ... در این خصوص برخی از معیارها برای ارزیابی افراد ثروتمندان نیز به شرح ...

حذف یارانه 24میلیون نفر و معیار و ضوابطی که هنوز مشخص ...

www.golestan24.com/.../24824-حذف-یارانه-میلیون-نفر-معیار-ضوابطی...
۴ روز پیش - این مصوبه افرادی را که مشمول قطع یارانه می‌شوند در 6 گروه دسته بندی نموده ... علی ای حال دولت موظف است در سال 1395 یارانه نقدی سرپرست خانوار شش ...

برچسب ها - قطع یارانه - آفتاب

aftabnews.ir/fa/tag/1/قطع%20یارانه
فردا، پایان اولتیماتوم یارانه‌ای/یارانه‌نقدی چه افرادی قطع می‌شود؟ یارانه نقدی 6 میلیون ... به اینکه قاعدتاً برای سال 95 پیرامون هدفمندسازی یارانه ها... تصمیم گیری خواهد ...

یارانه این افراد از بهمن ماه قطع می شود - افکارنیوز

www.afkarnews.ir/بخش.../479811-یارانه-این-افراد-از-بهمن-ماه-قطع-می-ش...
۲۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یارانه نقدی افراد فاقد کارت ملی از بهمن قطع می‌شود ... یارانه‌ها در مورد آینده اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها در برنامه ششم و بودجه 95، اظهار داشت: هنوز به .... برای قطع یارانه ناراحت نیستم از این ناراحتم که معیار شما برای قطع یارانه چیست که ..... باسلام لطفا علت قطع یارانه اینجانب وزن وفرزندانم را در این ایام فرارسیدن سال نو برایم ...

یارانه فروردین 95 . زمان واریز یارانه اسفند ماه 94 ، تاریخ واریز ...

taybadkhabar.ir/یارانه-فروردین-95/
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۵ در باره معیار حذف یارانه ۲۴ میلیون خانوار پردرآمد ایرانی ... ۳ توصیه به افرادی که یارانه اسفندماه شان قطع شده است: ... در ابتدا با مراجعه با سایت http://www.refahi.ir می توانند گزینه اطلاعات یارانه نقدی را انتخاب کرده .... مثلا چطور دو نفر از فرهنگیان که یکی رسمی و با ۱۱ سال سابقه حکمش یک و سیصد و ...

معیار حذف یارانه‌ نقدی افراد | News File

newsfile.ir/news/معیار+حذف+یارانه‌+نقدی+افراد
معیار حذف یارانه‌ نقدی افراد. ... خبرپو - 16 ساعت پیش; زنگ خطر مجدد بیکاری در سال 95 بیکاری، بیکاری و باز هم بیکاری. این کلمه گزیده همه گزارش های آماری و تحلیل ...

سال 95 یارانه پر درآمدها حذف می شود - رسانه ی خبری وبلاگی

ion.rasanetv.ir/page-803709.html
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 95 در مجلس از حذف یارانه نقدی سه دهک پر درآمد ( حدود 24 میلیون نفر ) در سال آینده خبر داد. ... 10 گروهی که در سال 95 یارانه‌شان حذف می یارانه این افراد در سال 95 قطع می شود www .... بهتر بود پر درآمدها با معیار

برچسب ها - حذف یارانه - شفاف

www.shafaf.ir/fa/tag/1/حذف%20یارانه
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 95 در مورد معیار حذف یارانه. ... یارانه نقدی تعیین و دولت مکلف شد از ابتدای سال. .... قطع یارانه افراد «فاقد کد ملی» از اسفند ماه.

سایت خبری تحلیلی شریان - معیارحذف یارانه نقدی را ...

shariyan.com/detail/47922
معاون وزیر کار در یک اظهارنظر عجیب اعلام کرد معیارهای حذف یارانه نقدی را اعلام ... اسفند 1393 یارانه مردم را قطع کرده اما هیچ‌گاه رسما شاخص و معیار حذف افراد از یارانه نقدی را ... بودجه 95 از مصوبه این کمیسیون مبنی بر حذف یارانه 3 دهک پردرآمدی جامعه در سال ...

به این 15 میلیون نفر یارانه تعلق نمی گیرد / جدول مشاغلی که ...

ravipress.ir/.../به-این-15-میلیون-نفر-یارانه-تعلق-نمی-گیرد-جدول-مشاغ...
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به این 15 میلیون نفر یارانه تعلق نمی گیرد / جدول مشاغلی که سال 95 از لیست ... بخش جالب این تصمیم این است که طبق این مصوبه ثروتمندانی که یارانه آنها قطع می‌شود ... افرادی که قبلا پرداخت یارانه نقدی را گداپروری خطاب می کردند امروز با طرح های ... در این خصوص برخی از معیارها برای ارزیابی افراد ثروتمندان نیز به ...

فیلتر ۶ گروه از یارانه نقدی - سایت خبری تحلیلی تابناك ...

www.tabnak.ir › صفحه نخست › اقتصادي
۱۵ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - کمیسیون تلفیق بودجه 95، معیار‌های حذف 6 گروه از یارانه‌بگیران پر‌ در‌آمد، شامل 24 ... همچنین در لایحه بودجه سال 95 آمده است: دریافت یارانه توسط افرادی که به موجب این ... یارانه اینجانب با حقوق 1800000 تومن رو از اسفند قطع کرده اند.

حذف یارانه 10 گروه در سال 95؛ لیست حذف شدگان - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../حذف-یارانه-10-گروه-در-سال-95-لیست-حذف-شد...
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پورابراهیمی سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1395 کل ... پورابراهیمی ادامه داد: قرار است وزات تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارشی در مورد فرمول دولت برای حذف یارانه نقدی افراد که تا به حال انجام .... چند درصد مردم زیر این خط معیار هستند؟ .... من که یارانه ام قطع کردند ولی آیا یارانه که به دیگران میدند هزینه پول برق ...

قطع پرداخت یارانه نقدی در سال 95؟ - پرشین وی

www.persianv.com/preview/294741.php
۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پرداخت یارانه نقدی ، مشکل در پرداخت یارانه نقدی ، حذف پرداخت یارانه نقدی ... یارانه‌ها ، پایان اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها ,قطع پرداخت یارانه نقدی در سال 95؟ ... ادامه پرداخت یارانه نقدی به تمام افراد جامعه نیست و برهمین اساس حذف دهک های بالای درآمدی ... قیمت فوب خلیج فارس در سال جاری مجوز دارد؛ هنوز از این معیار عقب هستیم.

فهرست جدید مشمولان حذف یارانه نقدی در سال 95 | مدل جدید 95 ...

nowruz95-model2016.ir/.../فهرست-جدید-مشمولان-حذف-یارانه-نقدی-در-س...
۷ روز پیش - سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 95 در مورد معیار حذف یارانه 24 میلیون ..... سال 95 قطع می‌شود که 50 درصد از درآمد حاصل از قطع یارانه نقدی این افراد

برچسب ها - حذف یارانه نقدی - عصر ایران

www.asriran.com/fa/tag/1/حذف%20یارانه%20نقدی
سال 95 یارانه 24 میلیون نفر حذف می‌شود. این کمیسیون برای ... یارانه نقدی آبان واریز شد/ تداوم قطع یارانه‌ها ... از افراد پُردرآمد کشور حذف شده و شمار حذف شدگان... از حذف ...

خبرگزاری تسنیم - سرنوشت یارانه نقدی در سال ۹۵/عملکرد ...

www.tasnimnews.com/.../1395/.../سرنوشت-یارانه-نقدی-در-سال-95-عملک...
سرنوشت یارانه نقدی در سال ۹۵/عملکرد ضعیف دولت در اجرای قانون ... هدفمندسازی یارانه در تاریخ 27 آذر 1389 کلید خورد اما پرداخت همگانی یارانه نقدی به همه افراد ... 20 قانون بودجه سال 94 کل کشور، دولت را موظف کرد که یارانه خانوارهای پردرآمد را قطع کند. ... سال 95 میزان در آمد دولت از اجرای قانون هدفمندی را در سال 95 حدود 48 هزار میلیارد تومان .

قطع پرداخت یارانه نقدی در سال 95 ؟ - صدای میانه

vom.ir/sarasari/posts/42731
۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برنامه دولت برای ادامه هدفمندی یارانه‌ها به ویژه ادامه پرداخت یارانه نقدی در سال ... قادر به ادامه پرداخت یارانه نقدی به تمام افراد جامعه نیست و برهمین اساس حذف دهک های ... قیمت فوب خلیج فارس در سال جاری مجوز دارد؛ هنوز از این معیار عقب هستیم.

یارانه چه کسانی در سال 95 قطع خواهد شد

fun.iq9.ir/news/17185
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طبق مصوبه امروز کمیسیون تلفیق، یارانه نقدی تجار، اعضای هیأت علمی دانشگاه ها، پزشکان و افرادی که درآمد سالانه آنان بالا باشد، سال 95 قطع می شود.

آخرین اخبار یارانه - نیوزام

www.newsum.ir/tags/yaraneh/
یک عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در قانون بودجه 95 امیدی به ... معیارهای حدف یارانه‌ها اعلام شد/ خودرو، معامله ملکی، محل سکونت و شغل افراد ... کار و رفاه اجتماعی در خصوص برنامه های دولت در سال جاری برای پرداخت یارانه نقدی به مردم، .

ایسنا - هدفمندي يارانه‌ها

isna.ir/fa/tag/9cc9d5cd13d10bbe/هدفمندي%20يارانه‌ها
قطع یارانه افراد خاص رسمی شد/ دریافت در حکم تصرف اموال عمومی. به فاصله ... آخرین فرصت‌ها برای یارانه این افراد خاص ... یارانه نقدی ساعت 24 شنبه-26 دی ماه- به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود. ... «یارانه‌» در سال 95 هم ادامه دارد/ وزارت نیرو منحل نمی‌شود ..... معیار حذف یارانه بگیران مشخص شد/ مراحل ثبت اعتراض.

معادله جدید یارانه نقدی - جنوب نیوز

www.jonoubnews.ir/showpage.aspx?id=179402
کلیات لایحه بودجه سال 95 با اعلام یک خبر درخصوص قطع هدفمندی یارانه‌ها ... شد تا در سال 95 یارانه 15 میلیون نفر از ثروتمندان قطع و به افراد نیازمند و تحت پوشش ... در این خصوص برخی از معیارها برای ارزیابی افراد ثروتمندان نیز به شرح زیر خواهد بود:

سال 95 یارانه چند ایرانی قطع می‌شود؟ - خیبرآنلاین

kheybaronline.ir/fa/news/48485/سال-95-یارانه-چند-ایرانی-قطع-می‌شود
۱۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست ... آنچه مسلم است دولت یازدهم برای ادامه پرداخت نقدی یارانه ها در سال 95 باید برنامه ای ویژه داشته ...

قطع یارانه افراد بالای ۱۸ سال فاقد کارت ملی | ساتین

saten.ir › آخرین اخبار
۲۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وزارت کار اعلام کرد: یارانه نقدی افراد بالای ۱۸ سال فاقد کارت ملی قطع می‌شود. ... در تازه‌ترین بررسی‌ها پی‌‌بردیم صرفاً مالکیت یک آپارتمان معیار حذف یارانه نقدی .... مد 95 مد 2016 لباس فشن شو لباس فشن رنگ سال 95 رنگ سال 2016 ...

شرایط افراد واجد قطع یارانه سال95 - آخرین اخبار ایران و جهان

khabarduni.ir/search/?q=شرایط+افراد+واجد+قطع+یارانه+سال95
وزارت کار اعلام کرد: يارانه نقدی افراد بالای ۱۸ سال فاقد کارت ملی قطع می‌شود. ... های طرح ترافیک گفت: با توجه به این‌که تمامی افراد واجد شرايط، طرح ترافیک سال95 را دریافت ... وی در پاسخ به این سوال که معیار حذف 3 میلیون نفر بر چه اساسی بوده است، ...

اخبار یارانه بگیران - تی نیوز

tnews.ir/Tags/یارانه-بگیران
سرنوشت یارانه نقدی در سال ۹۵ هموطنان منتظر قطع یارانه هایشان باشند/ حذف ۲۴ میلیون ... جزئیات حذف یارانه بگیران در سال 95/ سهم صندوق توسعه ملی به ۳۰ درصد افزایش ...

برچسب ها - یارانه نقدی - صفحه نخست

petrochemnews.com/fa/tag/1/یارانه%20نقدی
معیار حذف یارانه 24 میلیون خانوار پردرآمد ایرانی نیز گفت. ... لیست افرادی که یارانه ها از سال 95 قطع می شود ... مورد فرمول دولت برای حذف یارانه نقدی افراد که تا.

روزنامه دنياي اقتصاد95/1/22: مسير برگشت يارانه نقدي

www.magiran.com/npview.asp?ID=3338795
۳ ساعت پیش - مسير برگشت يارانه نقدي چهار معيار قطع يارانه افراد اعلام شد ... 24 ميليون نفر از غيرنيازمندان از فهرست دريافت يارانه در سال 1395 وجود خواهد داشت.

یارانه چه کسانی در سال 95 قطع خواهد شد | دانلود سریال 94

download2016photo.ir/2016/.../یارانه-چه-کسانی-در-سال-95-قطع-خواهد-ش...
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بزودی تعداد افرادی که یارانه نقدی آنها قطع خواهد شد… کد خبر: … ... Sep 22, 2015 – آیا پرداخت یارانه نقدی از سال 1395 قطع می شود؟ ..... از جمعيت 75 ميليون نفري ثبت نام شده براي دريافت يارانه نقدي، حذف خواهند شد و براساس معيارهاي

ایران خبر - قطع یارانه نقدی افراد فاقد کارت ملی از بهمن ماه

www.irankhabar.ir/fa/.../قطع-یارانه-نقدی-افراد-فاقد-کارت-ملی-بهمن-ماه
۲۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... اجتماعی از قطع پرداخت یارانه نقدی افراد بالای ۱۸ سال فاقد کارت ملی خبر داد. ... معیار حذف یارانه 24 میلیون خانوار ایرانی چیست؟ ... درصورت عدم تعیین تکلیف وضعیت کارت ملی مربوطه ، پرداخت یارانه این افراد از بهمن سال ... صادرات برق به پاکستان تا 3000 مگاوات افزایش می یابد/ امضای توافق نامه در اردیبهشت 95.

حذف شدگان یارانه نقدی بخوانند - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=299688
۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حذف یارانه نقدی افراد در اردیبهشت‌ماه نیز انجام شد و گفته می‌شود تاخیر 2، 3 روزه ... شرکت‌های خصوصی و افراد مقیم خارج از کشور و افرادی که در 3 سال اخیر یک ... چه کسانی از دریافت یارانه نقدی محروم خواهند شد و دولت براساس چه معیاری این ... کند و مسئولان بهتر است در ماه‌های آینده قبل از قطع یارانه نقدی به افراد اطلاع دهند.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 167
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 144
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,576
  • بازدید ماه : 4,107
  • بازدید سال : 27,493
  • بازدید کلی : 342,461